مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: هزینه ایمپلنت دندان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قیمت ایمپلنت دندان: هزینه ایمپلنت دندان در سال 99 چقدر است؟
ایمپلنت دندان به عنوان بهترین روش جایگزین دندان یکی از درمان های حوزه دندانپزشکی ترمیمی است که نسبت به سایر پروسه های دندانپزشکی هزینه نسبتا بالایی دارد. بر اساس آمار و ارقام، تعداد افرادی که نیازمند جایگزینی دندان هستند، بسیار بالا است و فرقی نمیکند که شما یک دندان از دست داده باشید یا همه آن ها را، در هر صورت نیازمند یک روش موفق جایگزین دندان مانند ایمپلنت دندان هستید. و خب برای داشتن ایمپلنت، شما باید هزینه نسبتا بالایی پرداخت کنید. در این مقاله به طور کامل درباره هزینه ایمپلنت دندان اطلاعاتی جامع به شما ارائه خواهیم داد. این شما و این قیمت ایمپلنت دندان در سال 99.
متوسط هزینه کاشت ایمپلنت چقدر است؟
هزینه یک ایمپلنت تنها به طور میانگین (3 تا 5 میلیون تومان) است درحالی که هزینه مجموعه کامل ایمپلنت دندان یا فول ماوس برای کسانی که تمام دندان های خود را از دست داده اند ضربدر قیمت یک واحد ایمپلنت می شود.
قیمت ایمپلنت دندان در سال 99 همراه با سایر عمل های جراحی دیگر
اگر شما برای کاشت ایمپلنت نیاز به عمل سینوس لیفت داشته باشید لازم است که هزینه این عمل را نیز به طور جداگانه پرداخت کنید. هزینه سینوس لیفت  به صورت باز چیزی حدود 2,5000,000 تومان و به صوررت بسته حدود 1,200,000 است. علاوه بر این برخی از افراد به دلیل سست بودن یا ناکافی بودن بافت استخوان فک نیازمند عمل پیوند استخوان هستند. هزینه پیوند استخوان نیز حدود 1,000,000 تا 1,500,000 است.
با این تفاسیر
قیمت ایمپلنت دندان در سال 99 + جراحی سینوس لیف باز: 5,500,000  تا 7,500,000
هزینه ایمپلنت دندان در سال 99 + جراحی سینوس لیفت بسته: 4,200,000  تا 6,200,000
قیمت ایمپلنت دندان + پیوند استخوان: 5,000,000  تا 6,500,000
تعرفه ایمپلنت دندان سال 99 + پیوند استخوان + لیفت سینوس: حداقل5,500,000  تا 7,500,000
هزینه کاشت تنها یک ایمپلنت دندان چقدر است؟
همانطور که در مقدمه نیز ذکر شد، به صورت میانگین هزینه ایمپلنت دندان تکی حدود (4  میلیون تومان است) است. حداقل هزینه یک ایمپلنت تک (3 میلیون تومان) است و نهایتا گرانترین ایمپلنت میتواند هزینه ای حدود (5 میلیون تومان) روی دست شما بگذارد هرچند که ما ایمپلنت گرانتر نیز داریم و با احتساب نوسانات ارزی چه بسا هزینه ایمپلنت های خارجی بسیار بیشتر هم بشود.
هزینه ای که شما برای ایمپلنت دندان میپردازید شامل عمل جراحی برای کاشت پایه ایمپلنت، اباتمنت و تاج ایمپلنت میپردازید. نوع فلز و جنس ایمپلنت نیز تاثیر بسیار زیادی روی هزینه نهایی آن دارد. فلزاتی که برای ساخت ایمپلنت مورد استفاده قرار میگیرند متفاوت هستند. اما ما معمولا از ایمپلنت هایی با جنس تیتانیوم استفاده میکنیم.
هزینه ایمپلنت کل دهان و جایگزین کردن تمام دندان ها
کسانی که بیش از یک دندان یا تمام دندان های خود را از دست داده اند بهتر است به فکر کاشت گستره ایمپلنت باشند که اصطلاحا میگویند فول ماوس یا ایمپلنت کامل. در اغلب موارد ما برای اینکه بتوانیم برای این عزیزان دندان های جایگزین بکاریم باید از ترکیب پروتز دندان و ایمپلنت ها استفاده کنید. در واقع ابتدا تعدادی ایمپلنت میکاریم سپس پروتزهای کامل دندانی ثابت و متحرک را روی آن ها سوار میکنیم.
قیمت ایمپلنت دندان به صورت فول ماوس به نوع ایمپلنت ها بستگی دارد. اگر شما بخواهید ایمپلنت بر پایه پروتز دندان را جایگزین دندان های از دست رفته خود کنید باید به طور متوسط کمتر از قیمت ایمپلنت دائمی هزینه کنید. اما اگر بخواهید ایمپلنت ثابت و دائمی بکارید باید حداقل 90 میلیون تومانی هزینه کنید.
قیمت ایمپلنت دندان با پروتز دندان کامل و متحرک
پروتز های دندانی متحرک بر پایه ایمپلنت معمولا قادرند که 40 تا 50 درصد قدرت و توانایی جویدن بیمار را بازگردانند. طول عمر این دستگاه ها هم چیزی بین 5 تا 10 سال است. برخلاف پروتزهای متحرک عادی، این پروتزها حتی اگر بر دو عدد ایمپلنت کاشته شده در فک سوار شوند قادرند زیبایی و قدرت دندان ها را به شما بازگردانند.
پروتز دندان ثابت بر پایه ایمپلنت
برای اینکه بتوان پروتز را به حالت دائمی و ثابت در آورد لازم است بیش از دو ایمپلنت (معمولا 4 عدد) در هر فک کاشته شود. یعنی برای فک بالا 4 عدد و برای فک پایین نیز 4 عدد دیگر و در مجموع 8 عدد ایمپلنت باید بکارید. دقت کنید که هزینه و قیمت ایمپلنت دندان برای هر فک جدا محاسبه میشود.
آیا قیمت ایمپلنت دندان گران است؟
به طور معمول ایمپلنت گذاری یکی از گرانترین درمان های ارتودنسی دندان است البته هزینه های آن همگی توجیه دارند. زیرا عمل آن سخت تر، متریال بکار رفته گرانتر و صد البته توانایی دندانی  و زیبایی لبخند شما به مراتب بهتر از سایر روش های جایگزین دندان خواهد بود.
برای مطالعه بیشتر : دندانپزشکی اطفال
(۱۳۹۹-۴-۱۵، ۱۱:۱۶ صبح)teletexting نوشته است: [ -> ]قیمت به روز ایمپلنت دندان به نشانی ( https://markazimplant.com/%d8%a7%db%8c%d...%86%d8%aa/ ) مراجعه کرده یا از لینک زیر استفاده کنید. 
قیمت ایمپلنت دندان در تهران سال 1401