مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: حمل و ترخیص کالا از کشور چین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بسیاری از کالاهای وارد شده به ایران، از کشوری مانند چین وارد می شوند . به علت این حجم بالا از تبادلات و واردات از این کشور، بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی در کشور چین نمایندگی فعال دارند . از این رو نیاز به حمل و نقل و ترخیص کالا بیش تر از قبل احساس می شود .
شرکت ترخیص کالای فرا تجارت هخامنش در حوزه ترخیص کالا، ثبت سفارش و همچنین حمل کالا از کشور چین به ایران آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد . یکی از مهم ترین کارها در واردات از چین، حمل بار می باشد . امنیت، تحویل سریع بار، قیمت پایین حمل بار و ... از نگرانی های بسیاری از واردکنندگان کالا از کشور چین است . انتخاب بهترین شیوه حمل بار یکی از نکات مهمی می باشد که باید به آن توجه نمود . متاسفانه برخی از تحریم های جهانی علیه ایران بر شیوه های حمل و نقل کالا از کشور های دیگر به داخل ایران تاثیرات منفی گذاشته است . بسیاری از شرکت های کشتیرانی خارجی که به ایران خدمات حمل بار ارائه می دادند، به دلیل تحریم ها از این کار منع شده اند و تجار مجبور هستند فقط از شرکت های کشتیرانی داخلی برای حمل کالا استفاده کنند .
ترخیص کالا باید توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه انجام شود، چون در غیر این صورت ترخیص کالا می تواند با مشکلات متعددی همراه شود که سر انجام آن تلف شدن وقت و هزینه است .

hakhamaneshtrading.com