مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: حکومت صالحان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نرم‌افزار اندرویدی ولایت فقیه با هدف تبیین جایگاه ولایت فقیه و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات مربوط به آن در ۶ فصل تولید و عرضه شد.
به گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار اندرویدی حکومت صالحان‌(ولایت فقیه)، با هدف تبیین جایگاه ولایت فقیه و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات مربوط به آن در ۶ فصل به‌همت شرکت نسیم شاخص اطلاعات نور (نشان) وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

نرم‌افزار اندرویدی حکومت صالحان با هدف آشنایی، تبیین جایگاه ولایت فقیه و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات در ۶ فصل شاملِ آیات ولایت، مقالات، پرسش و احکام، پایان‌نامه، معرفی کتاب و نگارخانه، به ارائه محتوا می‌پردازد.

یادآور می‌شود، متن آیات مربوط به ولایت به همراه ترجمه، تفسیر و ترتیل، ارائه مقالات منتشرشده با موضوعات گوناگون درباره آثار و الگو‌های ولایت‌مداری، بایسته‌های ولایتمداری، مشروعیت، ولی فقیه و حفاظت از منافع ملی، ولایت و ولایتمداری از دیدگاه شهید مطهری، پاسخ به سؤالاتی درباره ابعاد مدیریتی ولایت فقیه، اعلمیت، ولی فقیه، اثبات، ولی فقیه با دلیل ساده، ولایت فقیه کلامی یا فقهی؟ و ارائه احکامی همچون اطاعت از حکم، ولی فقیه، التزام به ولایت فقیه و التزام به ولایت ائمّه معصومین، مقدم شدن نظر، ولی فقیه یا مرجع تقلید، ارائه چکیده پایان‌نامه‌هایی در مورد ولایت فقیه، دموکراسی در نظام ولایت فقیه، ولایت و گونه‌های آن از نظر شیعه، مقایسه نظام دموکراتیک و نظام ولایت فقیه از دیدگاه فطرت انسانی و معرفی کتب منتشرشده درباره ولایت فقیه از جمله محتوای ارائه شده در این نرم افزار اندرویدی است.
نرم‌افزار اندرویدی ولایت فقیه تولید و عرضه شد + دانلود رایگان
همچنین، در بخش نگارخانۀ نرم‌افزار اندرویدی ولایت فقیه نیز امکان دسترسی به تصاویر مختلف از امام خمینی رحمه الله و مقام معظم رهبری مد ظله العالی به همراه فیلم و نماهنگ، برای کاربر فراهم شده است.

https://www.noorsoft.org/File.ashx?ID=3090

https://www.noorsoft.org/fa/software/Vie...%AF%DB%8C)