مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اپلیکیشن be my eyes
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Be My Eyes اپلیکیشنی پرکاربرد است که برای کمک به آسیب دیدگان بینایی طراحی شده است. نابینایان و کم‌بینایان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه های هوشمند همچون مبایل و تبلت، با کسانی که داوطلب کمک به آنها هستند ارتباط تصویری برقرار کنند و از آنها در کارهایی همچون تشخیص رنگ، خواندن برچسب کالاها و اطلاعاتی از این قسم کمک بگیرند.
همچنین در صورتی که شما داوطلب کمک به نابینایان هستید می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک‌های پایین مطلب  نصب کرده و به نابینایان و کم‌بینایان کمک برسانید.
در این خصوص ذکر این نکات ضروری است:
ارتباط بین نابینا و داوطلب کاملا ناشناس است و نیازی به ذکر هیچ‌گونه اطلاعات شخصی نیست.
نابینا هیچ تصویری از داوطلب دریافت نمی کند و تنها صدای داوطلب را می‌شنود.
سوءاستفاده از اپلیکیشن موجب بسته شدن حساب کاربری فرد می شود و امکان استفاده از آن بر روی آن دستگاه غیرممکن می‌گردد.
اگر تمایل دارید به عنوان داوطلب به نابینایان و کم‌بینایان فارسی زبان کمک برسانید، حتما زبان اول را در تنظیمات اپلیکیشن بر روی فارسی قرار دهید.
لطفا این مطلب را به اشتراک بگذارید تا تعداد داوطلبان فارسی زبان افزایش یابد.

نسخه اندروید
https://play.google.com/store/apps/detai...%3Dinstall



نسخه ios
https://apps.apple.com/app/apple-store/id905177575?mt=8
این برنامه اندرویدی رو نصب کردم عالیه . برنامه نویسی اندروید خوبی داره و رابط کاربری اپلیکیشن هم عالی و خوبه
متاسفانه مدتیست که اپلیکیشن بی مای ایز ایران را تحریم کرده و با ای پی ایرانی نمیتوان از این اپ استفاده کرد
تریلر گیم پلی بازی Midnight Suns منتشر شد

استودیو Firaxis Games روز گذشته تریلر بازی های  Midnight Suns را منتشر کرد. در این تریلر المان‌های بازی‌هایی معروفی مانند مجموعه XCom کم‌تر دیده می‌شود و ظاهرا بازی از این مسیر کمی فاصله گرفته‌است. 
کمپانی مارول در رویداد گیمزکام سال میلادی جاری از تازه‌ترین محصولا خود در دنیای بازی‌های ویدیویی به نام Midnight Suns رونمایی کرد. این بازی توسط استودیو Firaxis Games ساخته می‌شود و کمپانی ۲K وظیفه نشر آن را بر عهده دارد. از ابتدا سازندگان اعلام کردند این در سبک نقش آفرینی تاکتیکی است و از عناوین نامدار این ژانر مانند XCom الگو برداری خواهد کرد. در تریلری که سازندگان دیروز منتشر کردند ظاهرا بازی از المان‌هایی که یادآور بازی‌هایی مانند Xcom باشد، تا حد زیادی فاصله گرفته و شاید گیم‌پلی بازی کمتر شباهتی از این عنوان را تداعی کند.
تریلر گیم پلی بازی Midnight Suns نوید یک سیستم مبارزه جذاب نوبتی را می‌دهد و ظاهرا طرفداران این سبک می‌توانند روی این بازی برای ارائه یک تجربه جذاب و سرگرم‌ کننده، حساب کنند.

 آنطور که از تریلر بازی مشخص است، تصاحب موقعیت‌های بهتر در محیط مبارزه و همکاری تیمی، کلید اصلی موفقیت در مبارزات بازی است. شاید تنها موردی ممکن باعث تعجب و بعضا اعتراض طرفداران شود، تاکید فراوان روی استفاده از کارت‌های قابلیت است. در ابتدا هر نبرد بازیکن می‌تواند دک کارت‌های خود را از سه قهرمان، چندین کارت قابلیت و برخی کارت‌های رندوم بچیند.