مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چگونه به گذشته و آینده سفر کنیم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرعت و زمان رابطه هاي به خصوصي با يكديگر دارند.از امثال ابتدا شروع مي كنيم تا متوجه موضوع شويد . افرادي كه به قطب هاي زمين نزديك تر اند نسبت به افرادي كه به خط استوا نزديك تر اند ، عمرشان زود تر مي گذرد . يعني اگر دو برادر دوقلو كه هردو 10 سالشان است ، يكي در خط استواي كره ي زمين و ديگري در يكي از قطب هاي زمين زندگي كند پس از چند سال برادري كه در قطب است سنش از برادرش بيشتر مي شود ...?
ف
پیشگویی‌های زن نابینا از اتفاقات سال 2022

رض كنيد سفينه اي ساخته شده است كه سرعتش به اندازه ي سرعت نور است و شما سوار آن شده ايد واز برادر دوقلوي خود كه در زمين است خدا حافظي مي كنيد و براي 24 ساعت به فضا مي رويد . يعني 12 ساعت بالا مي رويد و 12 ساعت ديگر را بر مي گرديد.  مي توان گفت كه از عمر شما 1 روز كم شده  ولي اگر به زمين برويد متوجه مي شويد كه  به زمان آينده رفته ايد و برادر دوقلوي  شما 60 سال از شما بزرگ تر است .
حالا اگر فرض كنيم سفينه اي ساخته ايم كه سرعتش ما فوق نور است . اگر با آن سفر كنيم نه تنها به آينده نمي رويم بلكه به زمان هاي گذشته مي رويم ،يعني عمرمان منفي مي گذرد.
اين قوانين از قوانين فيزيك و طبيعت است و از رياضي و علوم اين قانون ثابت شده است ولي اگر بخواهيم عملي اين قانون را ثابت كنيم، فعلا نمي توانيم . شايد در آينده چنين وسايل نقليه كه سرعت آن به اندازي ي سرعت نور است اختراع شود ولي هيچ كس حاضر نمي شود كه با آن سفر كند. زيرا همانطور كه سرعت بر روي زمان تأثير مي گذارد بر روي جرم و حجم نيز تأثير مي گذارد . منظور اين است كه اگر ما با وسيله اي كه به اندازه ي نور سرعت دارد سفر كنيم جرم ما به بينهايت مي رسد و ديگر نمي توان با اين شرايط زندگي كرد.
وبلاگ قرآني  ياسين
شکلک ها متحرک و زیباسازی برای وبلاگ پریسا دنیای شکلک ها