مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تبلیغات انقلابی در اینستاگرام
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
?یک حقیقتی که امروزه در جامعه مشاهده میشود، این هست که جوانان انقلابی و جهادی به منظور تبلیغ دین اسلام و فرهنگ شهادت ،در رسانه های خارجی فعالیت میکنند.
?اما این فعالیت تا چه اندازه سود بخش است؟؟؟
?کدام دلایل این نافرجامی را تایید میکنند؟؟
1_با توجه به مطالعات و مشاهدات، دریافتیم که #اینستاگرام غالبا پست های انقلابی و اسلامی را حذف میکند و آمار بازدیدی دروغین را زیر پست ها  به نمایش می گذارد.
2_وقتی پرچم دار انقلاب اسلامی با بصیرت کامل این سخن(در میدان تنظیم شده از سوی دشمن بازی نکنید چون چه ببرید چه ببازید به نفع اوست)را میگوید یعنی اینکه این فعالیت ها بیشتر از آنکه سود بخش باشند زیان بخش هستند.
3_وقتی سازنده این رسانه ها رژیم اسراییل و آمریکا باشد،این معنی را میدهد که آنها بستری را آماده کرده اند که توسط آن آعتقادات جوانان و اسلام خواهان را سست کنند. به قول خودمان آنقدر نادان نیستند که برنامه ای بسازند که با استفاده از آن منافع و کرسی های بی دینی شان به خطر بیوفتد.
4_واقعیت دیگر این است که چرا وقتی خرمشهر ها  در دستان بیگانگان باشد ما قصد این را کرده ایم که کاخ سفید را حسینیه کنیم؟چرا وقتی فضای مجازی داخلی در فساد نسبی فرو رفته و ضد انقلاب ها در آن فعالیت میکنند ما قصد داریم اینستا گرام را آباد کنیم؟ آیا بهتر نیست از داخل شروع کنیم و بستر فتنه و بی دینی را از همین داخل  برچینیم؟مگر نه اینکه حضرت آقا فرموده اند علاج مشکلات ما در همین داخل کشور است؟
✍اخت الابراهیم