مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بهترین نوع پارتیشن اداری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پارتیشن دوجداره
پارتیشن دوجداره  علاوه بر جلوگیری از صدا و کاهش صدای اتاق مجاور باعث عایق بندی حرارتی نیز میشود که در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد و به نوعی پارتیشن دوجداره از اتلاف انرژی جلوگیری میکند .

ارتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در پارتیشن دوجداره از جداره های شیشه نیز به صورت دوجداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با سلیقه مشتری و نور موجود در محل قابل تغییر می باشد.

در پارتیشن دوجداره میتوان از پرده کرکره بین جداره ها استفاده کرد. شیشه هایی که در دو طرف پرده کرکره نصب می شوند باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده کرکره ها می شوند. در پارتیشن دو جداره می توان از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی) استفاده نمود، به طوری که امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم نموده و به آن زیبایی میبخشد.

پارتیشن‌های تک جداره دارای ستون‌های متعددی هستند که قرار گرفتن آن‌ها بر روی زمین را راحت می‌کند. به طوری که پارتیشن بدون لغزندگی، حالت ایستاده دارد. این نوع پارتیشن به صورت قاب‌های یک تکه هستند در این نوع پارتیشن نیز حذف خطوط زاید در طراحی پروفیل، باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.

اگر احساس می کنید لازم است که محیط خانه یا کار خود را تغییر دهید و فضاهایی مختلف در خانه یا محل کار خود ایجاد کنید اما حوصله ریخت و پاش زیاد دیوارچینی را ندارید؛ شاید بد نباشد که به استفاده از انواع پارتیشن مانند پارتیشن تک جداره یا پارتیشن دوجداره فکر کنید. اما قبل از اقدام به خرید پارتیشن تک جداره بهتر است که اطلاعاتی در مورد انواع مختلف پارتیشن کسب کنید تا در نهایت انتخابی آگاهانه داشته باشید.
یکی از انواع رایج پارتیشن، پارتیشن تک جداره است؛ برای آشنا شدن با این نوع پارتیشن با ما همراه شوید چون ما امروز می خواهیم در مورد پارتیشن تک جداره صحبت کنیم.

پارتیشن تک جداره چیست؟
پارتیشن تک جداره، نوعی پارتیشن است که برای تفکیک فضاهای مختلف مسکونی، اداری، تجاری، دانشگاهی و… به کار می رود یا به عبارت دیگر با استفاده از پارتیشن تک جداره می توانید یک محیط بزرگ را به چند بخش کوچکتر با کاربری های مختلف تقسیم کنید.

اجرای پارتیشن ام دی اف
ام دی اف ها دارای روکش های متنوعی هستند که مهم ترین آن PVC , HPL و VINILIUM می باشد.

همچنین یکی از روکش های معروف ام دی اف، فرمیکا می باشد. یکی دیگر از روکش های معروف، ملامینه است که در آن کاغذ دکوراتیو آغشته به رزین در شرایطی با حرارت بالا و فشار بالا بر روی تخته ام دی اف چسبانده می شود.

اجرا و نصب پارتیشن اداری ام دی اف دارای مراحل متعددی است. در ابتدا باید محل مورد نظر که قرار است پارتیشن  mdf در آن محل نصب شود اندازه گیری  و با توجه به کاربرد و فضای مورد نظر پارتیشن mdf  طراحی و مورد تایید کارفرما قرار گیرد.