مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: احتمال اینکه توییتر رایگان نباشد هست
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
توییتر اگرچه عنوان محبوب‌ترین شبکه‌ اجتماعی دنیا را ندارد ولی تریبون اصلی بسیاری از چهره‌ها و افراد مهم در دنیای سیاست، ورزش و ... است. با وجود بیماری کرونا، تعداد مراجعات و بازدیدها به این شبکه افزایش پیدا کرده ولی در نقطه مقابل میزان تبلیغات در آن کاهش پیدا کرده که منجر به کاهش درآمد شرکت شده است. از همین رو توییتر به دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد خود است.
به گزارش آی تابناک : توییتر اگرچه عنوان محبوب‌ترین شبکه‌ اجتماعی دنیا را ندارد ولی تریبون اصلی بسیاری از چهره‌ها و افراد مهم در دنیای سیاست، ورزش و ... است. با وجود بیماری کرونا، تعداد مراجعات و بازدیدها به این شبکه افزایش پیدا کرده ولی در نقطه مقابل میزان تبلیغات در آن کاهش پیدا کرده که منجر به کاهش درآمد شرکت شده است. از همین رو توییتر به دنبال راه‌هایی برای افزایش درآمد خود است.
شیوع ویروس کرونا درحالیکه موجب افزایش گرایش کاربران به فضای آنلاین شده ولی تبلیغات بسیاری از صنایع و گروه‌ها را کاهش داده است. کاهش تبلیغات به معنی کاهش درآمد برای پلتفرم‌ها و مکان‌هایی است که محل و یا به اصطلاح دیوار آنها بوده‌اند.
توییتر یکی از این بسترها و شبکه‌های اجتماعی است که بنابر آمار اعلامی دوره اخیر، علی‌رغم افزایش 34 درصد مراجعان و کاربران نسبت به سال گذشته، با خسارتی نزدیک به 124 میلیون دلار روبرو شده‌ که علت اصلی آن کاهش سفارش تبلیغات بوده است.
در همین راستا این شرکت اعلام کرده مشغول بررسی روش‌های درآمدزایی به غیر از تبلیغات است. این روش‌ها شامل نوعی حق عضویت نیز می‌شود. البته توئیتر در مراحل اولیه بررسی مدل‌های درآمدزایی مختلف است اما پیش بینی نمی‌شود در سال جاری از هیچ‌یک از محصولات خود درآمدزایی مازدای داشته باشد.
در همین خصوص جک دورسی مدیر ارشد اجرایی فیس‌بوک در این باره اعلام کرده احتمالاً در سال جاری روش‌های مختلف درآمدزایی آزمایش شود. هنوز مشخص نیست توئیتر چه محصولاتی برای درآمدزایی و سرویس حق عضویت در نظر دارد.
دیگر رقبای توییتر مانند فیسبوک و لیندکین شرایط مشابهی دارند و در این اوضاع خاص دنیای پیرامون ما نیز به دنبال شرایطی جدید برای افزایش درآمد خود هستند. دریافت حساب‌های ویژه که پشتیبانی جدید و خاصی همراه با امکانات بیشتر داشته باشد از راهکارهایی است که برای افزایش درامد این شرکت‌ها محتمل دانسته شده است و به همین دلیل شاید در آینده نزدیک افرادی که با هر ترفندی تیک‌های آبی خود را دریافت کرده باشند نیز مجبور شوند برای ادامه داشتن تیک آبی خود، هزینه‌ای را به این شرکت‌ها بپردازند.



منبع : شهر سخت افزار