مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: خدمات مشاوره شبکه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یکی از مهمترین فعالیت‌ شرکت تراز سامانه، عرضه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای تخصصی و فنی به شرکت‌ها و مؤسسات است، تخصص و دانش شبکه ما یکی از بهترین‌ها در صنعت است. به دلیل پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تأثیر مستقیم و عمیق این بخش از فناوری بر بالا بردن بهره‌وری، تسهیل سازی امور، افزایش درآمد و رسیدن به سود بیشتر در تمامی کسب و کارها، موجب شده است که این فناوری و حوزه‌های مرتبط با آن به سرعت در تمامی بخش‌های شرکت‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ نفوذ کند.

روش‌های ارائه خدمات مشاوره شبکه

1. خدمات مشاوره شبکه رایگان تلفنی و حضوری
در این روش دریافت خدمات کارشناسان ترازنت به صورت تلفنی راه حل‌های ابتدایی برای رفع مشکل و همچنین پیاده سازی را در اختیار شما قرار می‌دهند. در صورتی که خدمت نیاز به حضور کارشناس داشته باشد، کارشناسان شبکه ترازنت در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

2. خدمات مشاوره شبکه قراردادی بلند مدت و یا پروژه‌ای
در این روش مشاوره شبکه پس از بررسی اولیه و نیازسنجی دقیق مجموعه شما توسط کارشناسان شبکه ترازنت، مراحل جهت بستن قرارداد انجام می‌شود. بسته به آن که میزان مشاوره شبکه مجموعه شما چه میزان زمان نیاز داشته باشد و همچنین گستردگی آن به چه میزان باشد، قرارداد می‌تواند بلند مدت یا پروژه‌ای به اجرا گذاشته شود.