مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: شلوارتو بکش پایین! + چالش
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چطوری شلوارم رو بکشم پایین که بیشتر لایک بخوره؟ زاویه تنظیم دوربین موبایل رابطه مستقیمی با تعداد لایک شما در اینستاگرام داره. باید بدونید از کجای شلوار و بدنتان فیلم بگیرید تا بیشتر بازدید بخوره. وگرنه هر کسی میتونه زیپش رو بکشه پایین و ادامه کار. اصلا تنهایی شلوارم رو بکشم پایین یا چند نفره؟ یا شلوار دوستم رو بکشم پایین؟ اینها سوالاتی هست که برای چالش پایین کشیدن شلوار لازم هست جواب بدید.

/ آقایان کلاه خود را بالاتر بگذارید، بچه شاخ های مجازی کوکی با چالش های متعدد اینستایی نظام را در چالشی فرهنگی، اجتماعی و امنیتی غافلگیر می کنند.
چالش‌های اینستا؛ مین‌گذاری؛ امروز، انفجار؛ فردا/ اهداف اصلی چالش ها ؛قبح شکنی حرمات اخلاقی و جنسی در محیط خانه و خانواده است/ اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی نمی خواهند از خوب بیدار شوند؟!///خبر تولیدی///
به گزارش گروه گوناگون "تیتریک"؛ کارشناس فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: روزی که اینستاگرام چتر خویش را بر فراز حریم الکترونیک کشور گسترانید، اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی، بجای ایستادگی دم بزنگاه متاسفانه پیجی برای خویش علم کردند و در جمع آوری فالور بیشتر گوی رقابت از همکاران ربودند. در بزنگاهی که عضو محترم شورا باید بصیرت به خرج می دادند و با اختیارات نابی که رهبر انقلاب به این افاضل تفویض کرده بودند، قدمهای انقلابی بر میداشتند؛ ولی شوربختانه در آن بزنگاه تاریخی آقایان در آرزوی رساندن تعداد فالورهایشان به رقمهای نجومی فالورهای شاخهای مجازی مشغول بودند.
محمد عبداللهی ادامه داد: چه مفتضحانه از این شاخ ها جاماندند و این طنز تلخ تاریخ به نام آنها ثبت شده که فلان شاخ مجازی صرفا با داشتن هنر پخش لایو سخیف برای عموم میلیونها فالور از آقایان جلو افتاده است.
محمد عبداللهی
وی افزود: عزیزان قصه تلگرام به تکرار رسیده و اینستاگرام به لطف این سهل انگاری نابخشودنی بعنوان امپراطوری این شاخ ها همچنان پابرجا مانده است. اکنون چند دهه هفتادی گمراه مثل ندا یاسی و میلاد حاتمی و.. با میلیونها فالور، رسانه ای همگانی در اختیار دارد که تهدیدهایی جدی از رسانه رایگان خود برای کل نظام فراهم کرده است.

این کارشناس تصریح کرد: سئوال جدی اینجاست که چه کسی این رسانه بزرگ را به شاخ ها پیشکش کرده است؟ آقایان اعضا! اکنون در فاز دوم اجرایی نقشه اینستاگرام و شاخ هایش در ایران به سر می بریم. شاخ ها از آن سوی مرزها دعوتنامه گرفته اند و به کانادا، ترکیه، اتریش و انگلیس مهاجرت کرده اند، هزینه های مهاجرت و اقامت آنها در اروپا و آمریکا برایشان با افتخار پرداخت شده و اکنون در حاشیه امن در خارج از کشور اپوزیسیون هایی نجومی شده اند که در حال اجرای فاز دوم نقشه های نظام سلطه در داخل کشور هستند.و سئوال اینجاست که نظام مجبوراست چه هزینه سنگینی برای دستگیری یک دختربچه دهه هفتادی یا هشتادی یا یک پسرک دهه نودی پرداخت کند.
اهداف اصلی چالش ها ؛قبح شکنی حرمات اخلاقی و جنسی در محیط خانه و خانواده است/ اعضای حقیقی شورای عالی فضای مجازی نمی خواهند از خوب بیدار شوند؟!///خبر تولیدی///
عبداللهی گفت: اکنون سونامی فجیع چالش های اینستایی به سمت نظام و فرهنگ جامعه ایران نشانه رفته است. آقایان کلاه خود را بالاتر بگذارید این بچه شاخ های مجازی کوکی با چالش های متعدد اینستایی نظام را در چالشی فرهنگی، اجتماعی و امنیتی غافلگیر کنند. نگویید اطلاع ندارید که چند چالش شیطانی در معیت این بچه شاخها در کشور کلید خورده است، اگر روزی از نهنگ آبی و موموی وارداتی می ترسیدیم اکنون بچه شاخ ها چالش های ضد فرهنگی و امنیتی گسترده ای را در کشور اجرایی کرده اند.
وی ادامه داد: اهداف اصلی این نوع چالش ها که اغلب آنها «خانواده» را نشانه گرفته اند، قبح شکنی حرمات اخلاقی و جنسی ابتدا در محیط خانه و خانواده است.
این کارشناس تاکید کرد: موفقیت گسترده آنها در همراه کردن نوجوانان و جوانان کشور با نقشه های ضد فرهنگی شوم اپوزیسیون غیر قابل کتمان است. آیا باید چشمان خویش را به روی چالش تظاهر نوجوانان به حاملگی نامشروع نزد والدین و انتشار گسترده آن در پیج شاخ ها ببندیم، آیا از چالش سیگار کشیدن غافلگیرانه نوجوانان جلوی والدین باید کبک گونه درمان سر در برف کردن را پیشه کنیم؟ آیا از کنار انتشار گسترده  فیلم باد معده ول کردن دخترکان نوجوانمان جلوی خانواده باید بی اعتنا عبور کنیم؟
عبداللهی افزود: روشنفکری های تان، صبحانه های بی محل تان، ناآگاهی تان همچون تلگرام دوباره بر فضای حریم الکترونیک کشور سایه سیاه خویش را گسترده است. چرا از تصویب یک «نه» بجا دریغ کردید؟ چقدر کارشناسان گلو پاره کردند که اینستا به مراتب از تلگرام و غیره ناپاک تر است ولی شما در وسط این میدان ناپاک صبحانه ها تناول کردید دریغ از آنکه یک «نه» ی بجا در بزنگاه اولیه!
وی ادامه داد: دوستان نگاهی به پشت سر بیندازید روزی که ویچت و وایبر و نظایر آن فیلتر شدند چون در بزنگاه اولیه این اقدام انقلابی صورت گرفت دیگر بودن یا نبودن آن محلی از اعراب ندارد ولی اینستاگرام امروز چطور، به جرات باید اعتراف کرد تقریبا غیر ممکن است.
این کارشناس تصریح کرد: اکنون دیگر، راهکار، بستن جوی نیست بلکه امروز وظیفه تاریخی اعضای شورای عالی فضای مجازی برخورد با مجریان چالش ها در داخل کشور است. چالش های مجازی هنوز عمر چندانی ندارند. در بزنگاه چالش های مجازی قرار داریم. تا چالش های مجازی، چالش گسترده ای برای نظام و کشور فراهم نکرده باید قانونگذار در اولین فرصت ممکن سکوت قانون را در برابر این پدیده شوم نوظهور بشکند و آنرا با فوریت به جرم مشخص کیفری تبدیل نماید تا در سهل انگاری تاریخی مسئولین، حداقل خانواده های ایرانی خود پا به میدان عمل بگذارند و جلوی چالشهای مجازی را تا چالشی جدی برای فرهنگ و نظام نشده از ریشه بگیرند.
الهه ملاحسینی-تیتریک