مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: زنم بی نماز شده، آیا زن دوم بگیرم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام حاجی
تقریبا یه هفته است كه با وبت اشنا شدم سوالی داشتم خدمت شریفتا
حقیقتش من تو گرگان زندگی میكنم همسر بی اعتقاده نه اهل نماز و روزه و خدا و دین نه امام زمان و فقط افكار مادی گرایی داره و اصلا هم نمیخواد بمیره واز مرگ میترسه از روزی كه من داشتم برای امام زمان گریه میكردم بهم خندید و گفت روانی شدی دلم شكست همان بعد از ظهرش روانی شده زندگی با اون برام سخته چون میدونم فردا نمیزاره به كمك حضرت حجت برم و مانع میشه و جسارتا علاقه ای هم به تمایلات زناشویی نداره و من جوان 23 سالمه زندگی با او برام سخته
ولی من بر عكسش كاملا اعتقادی و عاشق امام زمان ودینم هستم
ولی مدتیه با یه نفر اهله مشهد كه حافظ قران هم است اشنا شدم و قصد ازدواج باهاش دارم و میخوام برم مشهد و این زن اولم تو شهرخودمون بمونه و هر ماه هم بهش سر میزنم چكار كنم؟؟نظرت چیه؟؟
اینكه عدالت چه جوریه؟؟در حالی كه شهرها فاصله دارن(گرگان و مشهد) میگن عدالت در حد نزدیكی هم باید رعایت شه در حالی كه علاقه نداره به هم خوابی چكار كنم؟؟؟
میتونم برم شهر دیگه ازدواج كنم؟؟ و هر ماه هم بیام اینجا بهش سر بزنم؟؟تازه تو گرگان هم خونه هم دارم
حاجی من زیاد تو بحر كامپیوتر نیستم و وب ندارم تو همین پست پاسخ را بده خودم میام میخونم ولی یه نمه زود تر ممنون میشم.
با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
خواهش میکنم.در خدمت هستم دوست عزیز
خوب ببینید خیلی از چنین مشکلاتی تو زندگی پیش میاد و شما باید مدیریت بکنید.یعنی سعی شما باید بر این باشد که همسر خود را به سمت دین و معنویت جذب کنید نه اینکه از او فاصله بگیرید.شما می تونید رو خانمتون تاثیر مثبت بزارید هر چند ممکنه طول بکشه اما شدنی است.
به نظر من که اصلا کار خوبی نیست ازدواج دوم و شاید عاشق شده باشید که اینگونه تصمیم گرفتید. شما فکر میکنید ازدواج دوم به همین راحتی هاست و اینکه برید مشهد و ماهی یک بار بیاید نه خیر اینها تخیلات هست.
تازه اینکه می گوید با خانمی آشنا شدید که ظاهرا هم از طریق وب باشه از کجا مشخص که بهم میخورید؟ حافظ قرآن بودن اصلا دلیل نمیشه و شناخت اینترنتی هم کافی نیست چون خیلی هاشون به طلاق کشیده شده.
شما باید بحث همخوابگی و نیاز جنسی رو با مشاوره مخصوص به این موضوع برطرف کنید که در این زمینه هم مقاله مفصلی در سایت قرار دادیم و هم سوالی رو جواب دادیم که در این لینک می توانید مقاله را مشاهده کنید:
بى ميلى جنسى در بانوان از ديدگاه روان شناسى و دين
و در این لینک هم سوال و جواب را:
زنم رابطه جنسی برقرار نمیکند
بنده اصلا موافق چنین کاری نیستم و مطئن هستم براتون مشکلات زیادی به بار میاره.عدالت هم منظور عدالت اقتصادي هست كه بايد مراعات كنيد.
باز هر طور صلاح میدونید.