مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: غیر شوهرم با مرد دیگری نیز می خوابم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهری: سلام

مشکل من اینه که با همسرم رابطه خوبي ندارم،من همسر سوم او هستم و حالا كه او پولهايش را كه 500000 تومان بوده گم كرده و گفته است كه من آنها را دزديده ام حالا من با او چگونه بايد رفتار كنم ؟ او در حال حاضر 5 فرزند دارد كه من آنها را بزرگ كرده ام و من هم با كس ديگري رابطه دارم چون هيچ محبتي او نسبت به من ندارد حالا بگوييد من چگونه رفتار كنم او با زنهاي ديگر هم در ارتباط است؟ پاسخ:
عرض کنم با توجه به اين كه من اطلاعي از زندگي تان ندارم و علت محبت نداشتن به همسر تان را نمي دانم ، نمي توانم قضاوت كرده يا راهنمايي كنم.بايد علت عدم محبت را از نزديك بررسي کرد.
 ضمنا كار ناشايست او ( ارتباط با زنان ديگر ) نمي تواند توجيه كننده ارتباط تان با مرد ديگري غير از همسرتان باشد .و این کار شیطان می باشد که فردای قیامت عذابی دردناک خواهید شد. در هر حال اين مسئله از نظر شرعي گناهي بزرگ است.
  اگر فكر مي كنيد كه همسرتان به هيچ وجه لياقت همسري ندارد ، راه شرعي براي جدا شدن و ازدواج با آن مردي كه دوست داريد ، فراهم است ، اگر چه معلوم نيست كه آن شخص پس از ازدواج چه رفتاري با شما خواهد داشت و چه بسا آن شخص نيز با زنان ديگر هم دوست باشد ، يا همسري داشته باشد . اين كه به خود اجازه مي دهد كه با يك زن شوهر دار رابطه داشته باشد ، نمي تواند انسان شايسته اي باشد.
موفق باشید