مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: زن بابای بدی دارم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام من و شوهرم هردو ۳۷ سالمونه و ۱۱ ساله ازدواج کردیم دخترخاله پسر خاله ایم جفتمونم مادرامون فوت شدن زن بابا داریم…مشکل من زن بابامه پنج شش ساله که زن بابام شده از اولم میدونسته بابام بچه داره و نوه داره دورش همیشه شلوغه…اون ۴۷،۸سالش بود که زن بابام شد ولی دختر بود هنوز..ما همیشه احترامشو داریم و اصلا بهش بی احترامی نمیکنیم وقتیم که میریم خونه بابا مواظبیم بچه ها شیطونی نکنن..بابامم قربونش برم همه اختیار زندگیشو داده دست این خانم بگه بمیر میمیره…حالا مشکل من اخلالق تندو بد این خانمه با پدرم خیلی بد حرف میزنه تحقیرش میکنه مدام میگه تورو لازم ندارم ازت طلاق میگیرم چندبارم جلوی ما اشک بابامو درآورده خیلی عصبی و بداخلاقه توروخدا بگین ما چکار کنیم؟
با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز انتخاب پدر شما این خانم بوده و حتما برای این انتخاب دلایل محکمی داشته اند و وقتی علی رغم این همه آزار و اذیت هنوز این رابطه ادامه پیدا می کنه نشان می دهد که منافعی که از ادامه این رابطه نصیب ایشان میشه بیش از ضررهای این رابطه هست . بنابراین به این انتخاب همونطور که تا الان احترام گذاشته اید احترام بگذارید و اجازه بدهید خود ایشان در مورد این موضوع تصمیم بگیرند و هرجا هم که احتیاج به کمک و مشورت شما داشتند به ایشان یاری برسونید تا مطمئن باشند که از حمایت شما بهره مند هستند. موفق و سرفراز باشید
با سلام خدمت شما دوست عزیز متوجه احساس ناراحتی و آزرده خاطریتون بابت پدرتون هستم اما دیدگاه و توقع غیرمنطقی هست که بخواهیم یک فرد رفتارش رو با فرد دیگه‌ای تغییر بده. در این رابطه دونفره درخواست ما هیچ جایگاه و هیچ معنایی نداره و متاسفانه اینگونه با مداخله شما رابطه وارد مثلث سازی میشه و اون دونفر وارد یک عدم مهارتی میشن به نام گفتگو نکردن باهم و نگفتن نیازها و احساسشون بهم دیگه باید دید ناراحتی پدرتون از رفتار ایشون به چه میزان هست؟ آیا از نظر خودشون به حدی رسیده که بخوان با همسرشون مطرح کنن یا نه تا این حد برای شخص خودشون ناراحت کننده نیست و این شما هستید که برای احساس عاطفی که با پدرتون دارید این تجربه واستون سنگین شده؟ اگر دو طرف رابطه نخوان آگاه بشن از تبعات رفتاریشون و تغییر اونها، نمیشه اقدام بلندمدتی براشون کرد و از طرفی هم بهتون توصیه میکنم با پدرتون مطرح کنید احساسی رو که دارید و خود ایشون رو انگیزه مند کنید که با همسرشون سر رفتارهای تحقیرآمیزشون گفتگو و علت‌شناسی کنن تا خودشون بتونن مشکلشون رو حل کنن موفق باشید.