مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: درخواست سکس کثیف
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام و عرض ادب. ما شش ماهه که ازدواج کردیم و شوهر من مرد خیلی خوب و شریفیه و من واقعا ازش راضی هستم. اما مشکلی که من دارم و سوال برام ایجاد کرده در رابطه با س ک س هایی هست که با هم داریم. ایشون خیلی به س ک س کثیف علاقه داره به این معنی که از من میخواد وقتی میرم دستشویی خودم رو نشورم و تمیز نکنم تا خودش با زبون این کار رو کنه و یا از من میخواد که توی دهنش جیش کنم و خیلی چیزای کثیف دیگه. میخواستم بدونم آیا این مورد طبیعیه؟ آیا مشکلی از این بابت وجود داره و اینکه من چکار باید بکنم در این جور مواقع؟ خواهش میکنم جواب من رو بدید چون واقعا مستاصل شدم و نمیدونم چه رفتاری باید داشته باشم؟
سلام. برخی از افراد علایق غیر طبیعی در رابطه جنسی دارند اما از اونجا که این رابطه دوطرفه ست باید شما هم کاملا رضایت داشته باشین. بنابراین باید این رابطه رو اینطور ببینین که شما هم حق دارین که ازش لذت ببرین و رابطه شما هم هست. بنابراین کاملا باید آزاد باشین تا به همسرتون بگین که کارهایی که باعث چندش تون میشه رو انجام ندین.
با سلام به دوست عزيز توضیحاتتون رو خوندم و متوجه ناراحتی و نگرانی شما از شرایطی که در اون قرار دارید هستم ، در پاسخ به سوالی که پرسیدین و با توجه به نوع رابطه ای که همسرتون از شما میخواد باید بگم متاسفانه این مورد طبیعی نیست و جز دسته اختلالات جنسی به حساب میاد ، البته با وجود اینکه این مورد جز اختلالات به حساب میاد اما وقتی دو نفر به طور مثال از این مدل رابطه راضی هستن نمیتونیم بگیم اید درمان بشن ،اما نکته اینجاست که یکی از طرفین از یه مدل خاص برقراری رابطه احساس رضایت بخشی نداشته باشه ،و اونجاس که باید جدی تر با مسئله برخورد کرد، البته این رو بگم که خیلی خوب میشد اگر شما قبل از ازدواجتون یه مشاوره میرفتین تا با بررسی دقیق این موارد مشخص میشد چرا که ظاهرا شما بعد از ازدواج متوجه علایق همسرتون به این نوع رابطه جنسی شدین ، در نهایت و با توجه به اینکه شما این نوع رابطه رو دوست ندارین و ناراحت هستین ،بهتره در یک فرصت مناسب با همسرتون صحبت کنید و احساستون رو در مورد این رابطه بگین و بعد از اون ازش بخوای که برای بررسی دقیقتر و به اتفاق هم به یک متخصص سکستراپ مراجعه کنید. به امید روزهای بهتر برای شما