مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: در دروه های آموزشی سیسکو شرکت کنید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دوره های آموزشی سیسکو شرکت نوران ارتباطات نوین برای متخصصان و کارشناسانی طراحی شده‌اند که به دنبال افزایش دانش و مهارت های خود و پذیرش مسئولیت های بالاتری هستند. با دوره های آموزشی سیسکو شرکت نورانو می توانید به شکل مطمئنی مهارت ها و دانش لازم در حوزه  شبکه را تثبیت کنید. دوره های آموزشی سیسکو از استاندارد بسیار بالایی برخوردار هستند بطوریکه می توانید با گذراندن این دوره های طلایی، آشنایی لازم را جهت کار با تجهیزات سیسکو فرا گیرید.
دوره های آموزشی و گواهینامه های Cisco راهی مطمئن برای ارتقاء دانش و مهارت های شما فراهم می کند. گواهینامه های شبکه سیسکو در سرتاسر جهان به عنوان معیار دانش فنی شناخته می شوند. فرقی ندارد یک متخصص شبکه باتجربه باشید یا تازه شروع به کار کرده باشید، دوره های آموزشی و گواهینامه‌های Cisco شما را در این زمینه یاری خواهند کرد.
امروزه اکثر سازمان ها و شرکت های تجاری از تجهیزات سیسکو استفاده می کنند. این جامعه بزرگ از مشتریان، برای طراحی صحیح شبکه و همچنین نگهداری و عیب یابی شبکه به تخصص کافی در این زمینه نیاز دارند. شرکت سیسکو به جهت فراهم آوردن این دانش تخصصی، دوره های آموزشی را پایه نهاده است تا متخصصین شبکه سازمان ها با گذراندن این دوره ها بتوانند به دانش تخصصی لازم دست پیدا کنند. هم اکنون سیسکو در ۱۵۰ کشور دنیا مراکز آموزشی به منظور تعلیم متخصصین شبکه برپا کرده است.
از مزایای دوره های آموزشی سیسکو نوران ارتباطات نوین یا نورانو می توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱- متخصصین دارای مدارک سیسکو از بالاترین درآمد بین متخصصین IT در دنیا بهره مند هستند.
 
۲- مدارک سیسکو تایید کننده مهارت شما در شبکه (یکی از پرکاربردترین و به روزترین شاخه های IT) است.
 
۳- طبق مطالعات تحقیقاتی Fairfield، فقط یک مدرک CCNA به طور میانگین درآمد سالانه شما را ۱۶.۷ درصد افزایش می دهد.
 
۴- داده های صنعت اثبات می کند هر مدرک سیسکو که اخذ می شود، منجر به افزایش حقوق متخصصین IT می شود.
 
۵- دریافت مدارک سیسکو دری به سمت مشاغل هیجان انگیز و پر درآمد IT می گشاید.