مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دوره های آموزشی ویپ VoIP در نورانو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اینترنت و فناوری جدید ویپ (VoIP) بطور کاملاً گسترده‌ای شیوه برقراری ارتباط بین افراد را دگرگون ساخته است. ظرفیت های موجود بر بستر IP موجب شده است تا نرخ رشد استفاده از VOIP و IP telephony در سازمان ها و شرکت های ایرانی به طور فزاینده ای افزایش پیدا کند و در این بین افرادی که دوره های آموزشی VOIP را گذرانده اند می توانند در زمینه راه اندازی و پیاده سازی این تجهیزات مشغول به فعالیت شوند.
شرکت نوران ارتباطات نوین (NOORANO) با بهره مندی از اساتید با تجربه ای و خبره در زمینه آموزش ویپ، بهترین فضای آموزشی را برای کلیه علاقه مندان و متخصصان ویپ فراهم ساخته است تا آن ها بتوانند به سادگی مهارت ها و دانش خود را در دوره ای کوتاه بهبود بخشند.
همچنین برای اطلاع از زمانبندی و روزهای برگزاری دوره های آموزشی ویپ نورانو می توانید به سایت مراجعه و یا با تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.
استریسک نام نرم افزاری در حوزه تلفن های ویپ است که به کمک آن می توان بین چند نقطه تماس تلفنی برقرار کرد. این تماس بدین صورت می باشد که شخصی در یک مکان اقدام به شماره گیری می کند. سیستم تلفنی استریسک در اینجا وظیفه جستجو بین شماره ها و پیدا کردن مکان مقصد را داشته و بعد از مشخص شدن مقصد، اقدام به انتقال صوت به مکان دوم را می نماید. ویژگی اصلی استریسک که باعث محبوبیت آن شده، متن باز بودن آن است و شما می توانید در تمامی دستگاه های IP-PBX راه اندازی کرده وسیستم تلفنی خودتان را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید.
دوره های آموزشی ویپ نورانو شامل دو دوره استریسک می باشد:
دوره مقدماتی استریسک برای کاربرانی می باشد که می خواهند به یادگیری مفاهیم و زبان استریسک بپردازند. این دوره شامل مباحث کلی استریسک، آشنایی با مفاهیم تئوری ویپ، نصب و راه اندازی استریسک و فعال کردن قابلیت های استریسک می باشد.
دوره استریسک پیشرفته بیشتر به مفاهیم تخصصی VoIP و قابلیت های استریسک پرداخته می شود. در این دوره علاوه بر مروری بر دوره مقدماتی و نصب و فعال کردن قابلیت های استریسک، استفاده از رابط AMI و AGI ، کانفیگ کارت E1،  ارتباط با پایگاه داده ای، مانیتورینگ استریسک، راه اندازی فکس سرور می باشد.