مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: همه چیز درباره کارتون پونی کوچولو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کارتون و انیمیشن پونی کوچولو دوستی جادو است My Little Pony: Friendship Is Magic یک مجموعه تلویزیونی انیمیشن است که توسط استودیوی انیمیشن 2D DHX Media (که قبلاً با نام Studio B Productions شناخته می شد) در ونکوور کانادا ، برای شرکت هاسبرو تولید شده است. اولین بار این سریال در روز یکشنبه 10 اکتبر 2010 در The Hub پخش شد. The Hub یک کانال تلویزیونی آمریکایی است که تا حدودی متعلق به هاسبرو Hasbro بود. کارتون پونی کوچولو توسط لورن فاوست، که در جوانی طرفدار نسخه اصلی انیمیشن پونی کوچولوها بود، ساخته شد و به جای داستان های کلیشه ای دخترانه دهه 1980 ، داستان های ماجراجویی خود را برای اسباب بازی های پونی کوچولو ابداع کرد. این مجموعه موفق ترین نمایش در کانال هاب شد. تا جایی که توانست طرفداران قابل توجهی را به خود جلب کرد.
 
فیلم سینمایی پونی کوچولو ها
یک فیلم سینمایی انیمیشن بر اساس شخصیت های نسخه سریال دوستی جادو می کند، برای اولین بار در 20 اکتبر 2014 در مصاحبه ای با استیون دیویس مدیر عامل استودیو هاسبرو اعلام شد. در 6 اکتبر 2017 نیز در ایالات متحده فیلم سینمایی پونی کوچولوها منتشر شد. فیلم سینمایی پونی کوچولوی من اولین فیلم داستانی انیمیشن هاسبرو در بخش فیلم سازی بود. تهیه کننده و کارگردان فیلم پونی کوچولوها تیسن و فیلمنامه نویس آن نیز مک کارتی بودند. در ابتدا جو بالارینی نویسنده فیلمنامه
رئیس هاسبرو  استفان دیویس ، در مورد این فیلم گفته است که این فیلم فرصتی را برای ما فراهم کرده است تا داستان بزرگتری را تعریف کنیم. صداپیشگان اصلی سریال پونی کوچولو دوستی جادو است، کریستین شنووت ، امیلی بلانت ، مایکل پنا ، اوزو آدوبا ، لیوو شرایبر ، تی دیگز ، سیا فورلر و زوی سالدانا نیز کار صداپیشگی را انجام داده اند.
 
داستان فیلم پونی کوچولو
داستان فیلم مربوط به اسب های "Mane Six" است، یعنی توایلایت، اپل جک، فلاترشای، پینکی پای، رینبو دش و رریتی. آنها در حال عبور از فراز اکوستریا Equestria بودند که متوجه تهدیدی در مورد زادگاهشان پونی ویل Ponyville می شوند.
 
بقیه نسخه های تلویزیونی پونی ها
از زمان شروع پخش کارتون دوستی جادو است، دو ویژه برنامه تلویزیونی نیز پخش شده است. پونی کوچولو : بهترین هدیه My Little Pony: Best Gift Ever که مخصوص کریسمس تولید شده بود و در 27 اکتبر 2018 در امریکا پخش شد.
نسخه دیگری نیز با نام پوونی کوچولوی من: سفر رینبو  نیز در تاریخ 29 ژوئن 2019 از پخش شد.
مجموعه تلویزیونی دیگری نیز با نام پونی کوچولوها : زندگی پونی نیز ساخته شده است که در نوامبر 2020 از کانال دیسکاوری در آمریکا به نمایش درآمد. این سریال جایگزینی برای نسخه سریال دوستی جادو است بود. البته اسب های پونی همان اسب ها بودند با همان صداپیشگان.
 
انیمیشن پونی کوچولو : دوستی جادو است از سال 2010 تا 2019 به عنوان یک رسانه شاخص به اسباب بازی های پونی بسیار خدمت کرده است. البته نسخه های سینمایی و تلویزیونی که گفته شد نیز بسیار کارآمد بودند. موفقیت نسخه دوستی جادو است، باعث شد تا این خط تولید بیش از 650 میلیون دلار در سال 2013 و سالانه یک میلیارد دلار در سال های 2014 و 2015 درآمد داشته باشد.
 
اسباب بازی پونی ها نسخه 4G
شرکت اسباب بازی سازی آمریکایی هاسبرو چهارمین خط تولید اسباب بازی پونی کوچولوها را در سال 2010 راه اندازی کرد. هاسبرو به این نسل هیچ نامی نداده است. اما برخی از نسخه های بعدی اسباب بازی پونی کوچولو ها با عنوان دوستی جادو است برچسب گذاری شده اند. البته بچه هایی که به شدت طرفدار پونی ها هستند و همچنین مجموعه داران، به این نسخه های پونی، نسل چهارم یا G4 می گویند.
 
اسباب بازی پونی کوچولو جدید
هاسبرو در اواخر سال 2019 ظاهر شخصیت های پونی را تغییر داد. اسباب بازی های جدید با ظاهر جدید در نوامبر 2019 به بازار عرضه شدند. البته این شخصیت ها براساس دنباله  مجموعه دوستی جادو می کند بود، یعنی همان سریال جدید انیمیشن پونی کوچولو : زندگی پونی در سال 2020 بود.
اسباب بازی ها و کارتون های تولید شده با این شخصیت ها در مکانی خیالی به نام اکوستریا است. اکوستریا جامعه ای است که سه نوع اسب کوچولو  یعنی پونی خاکی ، تک شاخ و پگاسی و گونه های دیگر نیز در آن زندگی می کنند. امروزه در ایران پونی کوچولوهای زیادی هستند که بچه ها را شاد می کنند. اما بهترین و ارزان ترین اسباب بازی و عروسک پونی کوچولو را فقط در فروشگاه اینترنتی دالیدل می توان پیدا کرد. کافی است سری به سایت دالیدل بزنید تا خودتان ببینید. فقط کلمه دالیدل را در گوگل جستجو کنید.