مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: شباهت‌های جالب و عجیب شهید سلیمانی و مالک اشتر + نماهنگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیا از شباهت هایی که بین سردار سلیمانی و مالک اشتر هست با خبر هستید؟ در این پست به شباهت‌های زیبای شهید سلیمانی و مالک اشتر پرداخته شده به همراه یک نماهنگ زیبا درباره شباهت سردار سلیمانی و مالک اشتر نخعی



تاریخ شبیه ترین شخصیت به قاسم سلیمانی، مالک اشتر نخعی هست بخاطر اینکه :
1- هم حاج قاسم و هم مالک روستا زاده ای بودند که از زیر دست به مقام رسیدند و این مقام بخاطر پارتی بازی و پول خرج کردن نبود بلکه بخاطر توانمندی و استعدادشون بد.
2- هم حاج قاسم و هم مالک نام رهبرشون و فرماندهشون علی هست و عاشق فرماندهشون هستند و حاضرند براش تا آخرین قطره خون جانفشانی کنند.
3- هم حاج قاسم و هم مالک در جنگ های بسیار زیادی شرکت داشتند و هردوتا منطقه عملیاتی عراق و شام رو در کارنامه خودشون دارند.

سردار سلیمانی چگونه شهید شد؟ + ویدیو

4- هم حاج قاسم و هم مالک بارها در جنگ ها به مقام جانبازی نائل شدند و اثراتی از این آثار در بدنشون دیده میشه مثل چشم مالک و دست حاج قاسم.
5- هم حاج قاسم و هم مالک بجای اینکه بیشتر از دشمن خارجی ضربه بخورند بیشتر از دشمنان داخلی که ادعای دوستی می کنند ضربه می خورند.
6- هم حاج قاسم و هم مالک هم با کفار جنگ کردند و هم با کسانی طرف بودند که ادعای مسلمانی می کردند اما بویی از اسلام و پیغمبر و قرآن نبرده اند و جاهل ترین زمان خود هستند.
7- هم حاج قاسم و هم مالک ولایت پذیر، سیاستمدار و کاردان در امور مدیریت سیاسی، فصاحت و بلاغت، اهل جهاد و هجرت، دشمن شناس، شجاع و با بصیرت، انقلابی، قاطع، سازش ناپذیر در دفاع از ارزشهای اسلامی، بردبار، خویشتن دار، خیرخواه مردم هستند.
امیرالمومنین در مقام مالک اشتر فرمودند : مالک از برای من چنان بود که من برای رسول خدا (ص) بودم.
ناخدای انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در مقام قاسم سلیمانی فرمودند : خود شما هم که آقای سلیمانی باشید در نظر ما شهیدید، شما شهید زنده هستید.






خبر شهادت سردار سلیمانی چگونه به رهبر انقلاب رسید؟
سلام علیکم. بسیار عالی. اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک