مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اپلیکیشن هوشمند اسکن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اپلیکیشن هوشمند اسکن مدارک و اسناد با قابلیت های فراوان رایگان و دسترس برای اندروید و ios

این روزها روی هر گوشی موبایل باید یک اپلیکیشن اسکنر نصب شده باشد. چیزهای زیادی هست که نیاز دارید سریع اسکن شوند و به صورت یک عکس در گوشی ذخیره و مورد استفاده قرار بگیرند.
عکس‌های قدیمی کاغذی، یک آگهی چسبانده شده به دیوار، یک فرمول یا دست‌نوشته، سند مالی و بسیاری چیزهای دیگری که روزانه با آن‌ها سروکار داریم؛ می‌توانند به سادگی و در کمتر از چند ثانیه به یک عکس یا سند دیجیتالی تبدیل شوند.
اپلیکیشن‌های اسکنر فراوانی برای اندروید و iOS یافت می‌شود ولی ما می‌خواهیم یکی از بهترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم: Genius Scan.
Genius Scan مجموعه‌ای انعطاف‌پذیر از ابزارهای قدرتمند و مدرنی است تا هر چیزی را بتوانید اسکن و بعد مدیریت کنید. موتور اسکن این اپلیکیشن هم سریع است و هم دقیق. می‌تواند اسکن‌های واضحی را در حین حرکت با استفاده از دوربین گوشی یا با انتخاب یک تصویر از بخش گالری و فایل سیستم دستگاه بگیرد.
با طیف وسیعی از اسناد کار می‌کند و از یک برگ کاغذ تا صفحات کتاب، یک تصویر یا تکه‌ای کاغذ که چیزی روی آن نوشته شده است؛ با فناوری پیشرفته تشخیص لبه‌ای که دارد می‌تواند به سرعت یک سند را از پس‌زمینه تشخیص دهد؛ آن را به طور خودکار برش دهد و چندین اسکن را در یک فایل PDF برای اشتراک‌گذاری یا بایگانی جمع کند.
نیازی به اسکن مجدد یک صفحه نیست؛ چون برنامه Genius Scan به شما اجازه می‌دهد با زدن چند ضربه یا لمس صفحه‌نمایش، یک صفحه را حذف یا از درون یک مجموعه صفحات دیگر جدا کنید و به عنوان یک سند تازه به کار بگیرید.
شناسایی متن، لبه اسناد و حالت‌های مختلف نمایش
یکی از مزایای بزرگ اپلیکیشن Genius Scan شناسایی متن و امکان جست‌وجو کامل در متن اسکن شده به همراه کپی متن از یک سند اسکن شده به سند دیگری است. همچنین، این برنامه با استفاده از یادگیری ماشینی می‌تواند نام فایل‌ها را درک کند؛ با Shortcuts و گزینه‌های اشتراک‌گذاری، Split View و Slide Over در آیپد کار کند.
اساسا برنامه Genius Scan برای همه اقشار جامعه از دانشجویان تا پزشکان، محققان و خلبانان عرضه شده و هر گروه می‌تواند براساس نیازها و امکانات درخواستی خود یک نسخه از این اپلیکیشن را خریداری کند.
نسخه Genius Scan Basic کاملا رایگان و کاربردی است و در آن از واترمارک خبری نیست یا محدودیت اسکن، تبلیغات و ردیابی ندارد.
نسخه +Genius Scan از آپلود پس‌زمینه به همراه سرویس‌های ابری مانند دراپ‌باکس، گوگل درایو و OCR پشتیبانی می‌کند. ویژگی‌های دیگری مانند قفل کردن برنامه با Touch ID یا رمزنگاری PDF و نام‌گذاری هوشمند اسناد را هم دارد و به قیمت ۷.۹۹ دلار فروخته می‌شود.
اشتراک Genius Cloud به شما اجازه همگام‌سازی و پشتیبان‌گیری را هم می‌دهد و از ۳ دلار در ماه تا ۳۰ دلار در سال است.
برای دانلود اپلیکیشن Genius Scan سری به گوگل‌پلی و اپ‌استور اپل بزنید.
منبع
Macstories



https://play.google.com/store/apps/detai...l=en&gl=US

https://apps.apple.com/us/app/genius-sca...d377672876
اپلیکیشن های اسکن سه بعدی چگونه کار می کنند؟
[i]تکنولوژی اسکن سه بعدی فتوگرامتری[/i]
تکنولوژی اسکن سه بعدی بر پایه فتوگرامتری است. تکنولوژی که یک شخص یا یک جسم را از روی عکس های دو بعدی به صورت سه بعدی بازسازی می کند. در تعریف، فتوگرامتری “علم اندازه گیری از عکس ها” است. اما در مورد اسکن سه بعدی، فوتوگرامتری مدل های سه بعدی را با تغذیه تصاویر به یک مدل محاسباتی می سازد.
ابتدا یک دوربین معمولی از جسم عکاسی می کند و بعد نرم افزار باقی کار را با دوختن عکس ها به هم انجام می دهد. با استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی فتوگرامتری، اسکن نهایی ویژگی های رنگ و بافت را نیز دارد. برعکس تکنولوژی های دیگر که تنها شکل جسم را ضبط می کنند.
اکثر اپلیکیشن های اسکن سه بعدی از تکنولوژی فتوگرامتری استفاده می کنند. ابتدا کاربر به وسیله اپلیکیشن، از چند زاویه مختلف از جسم عکس می گیرد (معمولا ۳۶۰ درجه اطراف جسم).
اغلب اپلیکیشن ها نکات و راهنمایی هایی را روی صفحه نمایش نشان می دهند تا به کاربر کمک کنند که عکاسی را به درستی انجام دهد و در نتیجه مدل سه بعدی به دقت ساخته شود. سپس این عکس ها توسط اپلیکیشن، در فضای داخلی یا از طریق سرویس Cloud، به هم متصل می شوند و یک مدل سه بعدی را شکل می دهند.
حالا مدل سه بعدی را می توان ذخیره و خارج کرد و یا به وسیله نرم افزار های سه بعدی دیگر، تغییراتی را روی آن اعمال کرد. در بیشتر اوقات این مدل ها آماده پرینت سه بعدی هستند. | آموزش اندروید نویسی