مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تکنیک هایی که شما را به خرید بلیط هواپیما نزدیک می کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
همه ما دوست داریم در کمترین زمان ممکن و با بیشتری امکانات به مسافرت بپردازیم. در مواقعی که صحبت از امکانات و سرعت می شود، همه ما ناخودآگاه به فکر تهیه بلیط هواپیما و استفاده از این وسیله نقلیه در سفر می افتیم. سفر با هواپیما همیشه مزیت های بسیار زیادی را با خود به همراه داشته است. ما در این مطلب می خواهیم با عنوان کردن تکنیک هایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان مزیت های سفر با این وسیله نقلیه را چندین برابر کنیم. ما ایرانی ها همیشه عاشق ارزان خریدن و گرفتن تخفیف هستیم. این نوع معاملات به ما احساس برد در خرید می دهد. برای اینکه بتوانید بلیط هواپیما را مانند سایر خریدها با تخفیف انجام دهید در این مطلب باما همراه باشید. این مطلب 7 دقیقه از وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد، اما هزینه های سفر با هواپیما را به طور چشمگیری کاهش می دهد.
[تصویر:  t3.jpg]
خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید اینترنتی بلیط هواپیما
این شرایط را برای شما فراهم می سازد که بتوانید از تخفیفات مختلف استفاده کنید. مقایسه قیمت ها و امکانات می تواند شما را در شرایطی قرار دهد که مناسب ترین گزینه را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب نمایید. تصور کنید در دوران کرونا می توانید به راحتی در خانه بنشینید، با خانواده حرف بزنید و با استفاده از تلفن همراه به راحتی هرچه تمام تر خرید بلیط هواپیما ارزان را انجام دهید. در خریدهای اینترنتی خبری از ترافیک، مرخصی های ساعتی و پرداخت هزینه اضافی نیست.

در روزهای خلوت سفر کنید
در بسیاری از بازه های زمانی سال تردد در بین مسیرها زیاد می شود. در این مواقع قیمت بلیط هواپیما به طرز عجیبی افزایش می یابد. ایام عید، تعطیلات تابستانی، ایام تاسوعا و عاشورا، ولادت و شهادت علی بن موسی الرضا جزء بازه های زمانی است که قیمت بلیط هواپیما بیشتر از روزهای عادی می شود.

بلیط لحظه آخری و چارتر را فراموش نکنید
شرکت های چارتر کننده بسیار زیادی با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما بلیط های خود را با تخفیفات شگفت انگیزی ارائه می نمایند. این تخفیفات باعث می شود تا شرکت های چارتر کننده از ضررهای احتمالی آینده جلوگیری کنند. مسافران نیز می توانند با استفاده از این تخفیفات بلیط هواپیما ارزان را به راحتی تهیه کنند.

پیش فروش بخرید
چنانچه در ایام خاص به سفر می پردازید، از پیش فروش ها استفاده کنید. بسیاری از شرکت های هواپیمایی و چارتر کننده بلیط هواپیمای خود در بازه های زمانی خاص را به صورت پیش فروش ارائه می کنند. معمولا بلیط های پیش فروش تا 20 درصد از بلیط های معمولی ارزان تر هستند. با یک برنامه ریزی ساده و با استفاده از پیش فروش هزینه های سفر خود را کاهش دهید.

صبح ها سفر کنید
معمولا قیمت بلیط هواپیما در صبح کمتر از سایر بازه های زمانی شبانه روز است. البته به این شرط که در روزهای خاص سال مانند ایام عید، تعطیلات تابستانی، ایام تاسوعا و عاشورا، ولادت و شهادت علی بن موسی الرضا قرار نداشته باشید.
[تصویر:  t4.jpg]

از سایت های معتبر بخرید
استفاده از سایت های معتبر از دیگر روش های تهیه بلیط هواپیما ارزان است. سایت های معتبر برای متقاضیان ثابت خود تخفیفات شگفت انگیزی در نظر گرفته اند. با استفاده از این تخفیفات می توانید هزینه بلیط هواپیما را کاهش دهید. یکی از این سایت های ارائه کننده تخفیف تیک بان است. سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز سایت های معتبر در زمینه بلیط هواپیما هستند. سامانه بلیط هواپیما تیک بان، خرید بلیط هواپیما ارزان، لحظه آخری و چارتر را برای شما آسان می کند! سایت تیکبان این امکان را به شما می دهد تا با مقایسه قیمت ها بتوانید خرید بلیط هواپیما اهواز، کیش، مشهد، تبریز، اصفهان و سایر شهرهای ایران را به سرعت و در کسری از دقیقه انجام دهید. کافی است، کلمه tikban را جستجو کنید و بعد از گذراندن چند مرحله ساده بلیط هواپیما خود را رزرو نمایید.
تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

با احتیاط سفر کنید
کل جهان با ویروس کرونا درگیر هستند. کشور من ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست. عزیزان مادر درمان ما در بیمارستان ها در حال تلاش هستند تا هر چه سریع تر بیماری کرونا را در کشور از بین ببرند. ما نیز باید با نپرداختن به سفرهای غیر ضروری و رعایت پروتکل های بهداشتی به این عزیزان کمک کنیم تا هر چه زودتر ویروس کرونا در کشور از بین برود. با هر سفر غیر ضروری به ویروس کرونا کمک می کنیم تا چرخه عظیم تری داشته باشد. منبع : تاپ تریپ