مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نصب ساندویچ پانل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نصب ساندویچ پانل به توسط شرکت یا کارخانه سازنده انجام می‌شود. در زمان نصب این محصول نوین باید به میزان زیادی دقت شود تا لایه‌های ساندویچ پانل به صورت دقیق داخل یکدیگر کلاف شوند و به اصطلاح کیپ شوند.

نکاتی در رابطه با نصب ساندویچ پانل
  1. حتما از پیچ‌های مخصوص و واشردار برای نصب استفاده شود.

  2. آبراه‌ها و فلاشینگ‌ها در محل مناسب نصب شوند تا زیبایی سازه حفظ شود.

  3. برای درز بندی پنل ساندویچی حتما از چسب‌های سیلیکون استفاده شود.

  4. دقت کافی به نری و مادگی پنل‌های ساندویچی شود.

  5. نصب پنل ساندویچی حتما توسط متخصص انجام شود.

  6. در صورت نیاز به خرید یا نصب ساندویچ پانل کافی است با شماره‌های آریا بارون توس تماس حاصل کنید.

با توجه به ویژگی‌های نام برده شده از ساندویچ پانل می‌توان گفت هزینه ساندویچ پانل بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. کارخانه آریا بارون توس با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا و همچنین برخورداری از نیروی فنی کارآزموده در حال حاضر بهترین و با کیفیت‌ترین پنل‌های ساندویچی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. 
برای اطلاعات بیشتر از قیمت و تعرفه ساندویچ پانل‌های آریا بارون توس با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

شرکت آریا بارون توس یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده های ساندویچ پانل در کشور با برخورداری از جدیدترین خط تولید ساندویچ پانل تمام اتوماتیک هم اکنون فرآیند تولید محصولات نوین ساختمانی را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

با به روز شدن تکنولوژی ساخت و ساز، استفاده از مصالح ساختمانی نوین رونق بیشتری گرفت. یکی از عالی‌ترین جایگزین‌های مصالح ساختمانی قدیمی نظیر آجر و سیمان را می‌توان پانل‌های ساندویچی یا همان ساندویچ پانل در نظر گرفت. مزیت‌های فراوان این پانل‌ها نسبت به مصالح قدیمی باعث شده است که در اکثر سازه‌های نوین از آن به عنوان اصلی‌ترین محصول استفاده شود.

هر ساندویچ پانل فارغ آن که چه شرکتی آن را طراحی و تولید کرده است از 3 لایه تشکیل شده است. دو لایه سخت و محکم که یک هسته با وزن بسیار سبک را پوشانده است. 
از این محصول نوین ساختمانی به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار، استفاده‌های گوناگونی می‌شود.
لایه عایق ساندویچ پانل دارای 3 نوع مختلف پلی اوریتان،پشم سنگ و پلی استایرن است. که هر کدام وابسته به نوع ساختار، مزیت هایی دارد که در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود.