مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دهیاری‌ها و شوراهای شهر حکم آباد تقدیر شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوین طی گردهمایی هایی از خدمات چند ساله شوراهای اسلامی و دهیاران بخش عطاملک با اهداء تندیسی از سوی فرماندار شهرستان قدر دانی گردید.
در این گردهمایی ها در چند نقطه برگزار گردید حسین جمشیدی فرماندار شهرستان به شوراهای اسلامی تاکید کرد : انتخابات یکی از ارکان مهم جمهوری اسلامی ایران است که تمام دشمنان نظام به آن چشم دوخته اند و وظیفه ما فراهم نمودن مقدمات و تبلیغ جهت مشارکت مردم برای حضور در پای صندوق های رای جهت شکست دشمنان این نظام است .
همچنین وی افزود : یکی از مواردی که شوراهای اسلامی و دهیاران باید به آن توجه کنند بحث مدیریت مصرف آب و برق است که با توجه به شرایط پیش آمده می شود با صرفه جویی اندک  و مدیریت مصرف از بروز مشکلات برای شهروندان جلوگیری کرد .
فرماندار شهرستان در ادامه به بحث های پیش آمده جهت توزیع آرد اشاره و افزود : باید برای این موضوع تدابیر لازم اندیشیده شود چون از لحاظ توزیع سرانه آرد مشکلی وجود نداره و حتی بیش از سرانه جمعیتی آرد  در شهرستان توزیع می گردد که دلایل مختلفی وجود دارد که باعث کمبود آرد در خبازی های سطح شهرستان می شود که یکی از آن علت ها تفاوت قیمت در توزیع آرد می باشد .
شایان ذکر است در پایان ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده از سوی شوراهای اسلامی با اهداء تندیسی از خدمات این عزیزان قدر دانی گردید .  

منبع : زیرپرتال فرمانداری جوین