مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: معرفی 4 ترفند طلایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شاید برای بسیاری از ما پیش آمده باشد که قصد سفر کردن داریم اما با یک حساب سرانگشتی و برآورد هزینه ها از مسافرت کردن منصرف شویم. با کمی جستجو در سایت های مختلف گردشگری متوجه می شویم که قیمت بلیط هواپیما گرانتر از دیگر وسایل نقلیه است و همین موضوع باعث شود تا از خرید بلیط هواپیما پشیمان شوید. اما اگر یک برنامه ریزی دقیق و درست داشته باشید و اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید می توانید با هزینه بسیار کمتر بلیط هواپیما خریداری کنید و از سفری ارزان و اقتصادی برخوردار شوید. تیک بان در این باره راهکارهای کاربردی ارائه می دهد. اگر تمایل دارید با صرف هزینه کمتر به سفری شیک و دلپسند بروید در این مقاله همراه ما باشید.

[تصویر:  344353_672.png]

انتخاب وسیله نقلیه قطار یا هواپیما؟

در این مقاله سعی می شود تا راههای درست خرید بلیط هواپیما را مطرح کنیم تا با صرف هزینه ای اندک بتوان از نعمت سفری دلنشین بهره مند شد. یکی از مهمترین گامها برای سفر کردن انتخاب وسیله نقلیه مناسب است. در وهله اول باید برای نوع سفر خود تصمیم به انتخاب وسیله نقلیه بگیریم.

ارزان و قابل دسترس

نوع وسیله نقلیه به نوع سفر اعم از (کاری، تفریحی، خانوادگی) ، به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اید، به روحیات و سلیقه مسافر بستگی دارد. برای برخی از سفرها خرید بلیط اتوبوس گزینه مناسبی است. به راحتی بلیط آن در دسترس است، ارزان و اقتصادی است، سفر با آن بی دردسر و راحت است.

سرعت و امکانات بالا

سفر با هواپیما علاوه بر سرعت و راحتی امکانات و خدمات بیشتری در اختیار مسافران قرار می دهد. اما قیمت بلیط هواپیما نسبت به بلیط دیگر وسایل نقلیه بسیار گرانتر است. مسافران با در نظر گرفتن کلیه شرایط سفر مانند نوع خدمات ارائه شده، زمان و مسیر سفر، روحیات و علایق خود نوع وسیله نقلیه را انتخاب کنند. در انتخاب هواپیما برای سفر نباید فقط به قیمت ظاهری آن توجه کرد بلکه باید تمامی جوانب را در نظر گرفت. راحتی و آسایش، هزینه های جانبی ، سرعت رسیدن به مقصد و حتی جزئیات میتواند اثبات کند که بلیط هواپیما در مجموع با تمامی مزایایی که در اختیار مسافران قرار می دهد بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. حتی می توان با استفاده از راهکارها و ترفندهای مختلف بلیط هواپیما را با ارزانترین قیمت خریداری کرد.

راهکارهای خرید بلیط هواپیما ارزان

برای این که تصورات شما درباره رزرو بلیط هواپیما با قیمت های سرسام آور تغییر کند تیک بان در این قسمت راهکارهای عملی برای خرید بلیط هواپیما ارزان ارائه می دهد. با به کارگیری این ترفندها به راحتی می توانید بلیط هواپیما را با قیمت بسیار مناسب رزرو و خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری و چارتر بخرید

یکی از بهترین راهها برای خرید بلیط ارزان هواپیما، رزرو بلیط لحظه آخری است. بلیط لحظه آخری در واقع بلیطی است که در لحظات آخر پروازی با تخفیفات ویژه به فروش می رسد. معمولا این گونه از بلیط ها به خصوص در روزهای کم سفر سال از قیمت های بسیار پایینی برخوردار است. بلیط لحظه آخری اکثرا زیرمجموعه بلیط هواپیما چارتر می باشد. هنگامی که چارتر کننده موفق به فروش تمامی صندلی های هواپیما چارتر خود نشود، سعی می کند در لحظات آخر مانده به پرواز قیمت ها را بشکند و با کمترین سود صندلی ها را به فروش برساند. این زمان بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما است.

"بلیط لحظه آخری در زمانی ارائه می شود که تعداد صندلی های چارتری به فروش نرسیده و خالی مانده اند. چارتر کننده برای جلوگیری از ضرر خود اقدام به فروش بلیط ها در لحظه آخر پرواز با قیمت مناسب می کند. برای خرید بلیط لحظه آخری بهتر است آماده پرواز باشید چرا که ممکن است در هر لحظه بلیطی با قیمت بسیار مناسب به دست آورید." (منبع)
[تصویر:  344354_180.png]


زمان پرواز را دریابید

در هنگام خرید بلیط هواپیما زمان پرواز در قیمت بلیت تاثیر گذار است. به طوری که اگر بلیط های رفت را برای پرواز صبح خریداری و بلیط برگشت را شب هنگام انتخاب کنید از ارزانترین نرخ بلیط برخوردار می شوید.

کلاس اکونومی انتخاب برتر

برای کسانی که قصد خرید پروازهای ارزانتر و کاهش هزینه های سفر را دارند، خرید بلیط با کلاس پروازی اکونومی بهترین انتخاب است. چرا که با انتخاب کلاس پروازی اکونومی هم از خدمات پروازی بهره مند می شوید و هم مبلغ کمتری را بابت رزرو بلیط هواپیما پرداخت کرده اید. کلاس پروازی بیزینس و فرست کلاس خدمات لوکس تری را ارائه می دهند اما از قیمت بالاتری نیز برخوردارند.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

یکی از بهترین روش ها برای رزرو بلیط هواپیما با قیمت های استثنایی و به صرفه، خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های گردشگری آنلاین بلیط ارزانتر بخرید. سایت تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما در کشور هستند. تیک بان یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط هواپیما با همکاری 900 ایرلاین توانایی ارائه انواع بلیط هواپیما را با قیمت های متفاوت دارد. از همین رو با چند کلیک ساده می توانید به راحتی نرخ انواع بلیط هواپیما را به صورت آنلاین مشاهده کرده و بعد از مقایسه قیمت ها ارزانترین و با کیفیت ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. با این روش بلیت خود را بدون واسطه و ارزانتر می خرید. برای خرید بلیط هواپیما ارزان از طریق این سایت می توانید کلمه تیک بان و یا عبارت tikban را جستجو نمایید. منبع : شفاف