مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: کاربرد درب سردخانه‌ای
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشخصا درب‌های سردخانه‌ای برای جلوگیری از افزایش دما سردخانه طراحی و تولید می‌شوند. اما هر نوع درب سردخانه‌ای برای یک سردخانه خاص و در شرایط خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب‌های سردخانه‌ای عموما در ضخامت‌های 7 الی 15 میلی‌متر طراحی و تولید می‌شوند، توجه داشته باشید که این عدد برای سردخانه‌های زیر صفر بیشتر است.
نوع بسته بندی محصولات و همچنین نحوه چینش محصولات موجود در سردخانه‌ از جمله مواردی است که می‌تواند در مناسب بودن یا نبودن درب سردخانه تاثیر گذار باشد.
همچنین دمای مورد نیاز در سردخانه تاثیر مستقیمی در ضخامت درب سردخانه‌ای دارد. هر چه میزان دمای سردخانه کم‌تر باشد، استفاده از درب‌های سردخانه‌ای با قطر بیشتر مورد نیاز است.

بهترین درب سردخانه‌ای کدام درب است؟ 

وابسته به نوع نیاز شما و همچنین نوع محصولاتی که قرار است در سردخانه نگهداری کنید، بهترین درب سردخانه مشخص خواهد شد، برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره پیش از خرید درب سردخانه‌ای با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل کنید.


چه نوع درب سردخانه‌ای مناسب است؟

درب‌های سردخانه‌ای در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند وابسته به نوع سردخانه و همچنین نوع محصولاتی که قرار است در سردخانه نگهداری شود نوع درب سردخانه‌ای می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی که میزان رفت و آمد در سردخانه طراحی شده بالا است استفاده از درب‌های سردخانه‌‌ای کشویی بهترین و منطقی‌ترین انتخاب است، چرا که سرعت باز و بست شدن این نوع از درب‌ها به نسبت دیگر درب‌ها بیشتر است.

اما اگر میزان رفت و آمد به سردخانه کم است و نیازی به نصب درب سردخانه‌ای در ابعاد بزرگ نیست استفاده از درب‌های سردخانه‌ای لولایی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. توجه داشته باشید که برای نگهداری برخی از محصولات نیاز است که میزان اکسیژن موجود در هوا کنترل شود، استفاده از درب‌های کنترل اتمسفر بهترین و مناسب‌ترین شیوه برای این نوع سردخانه‌ها است.