مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بهترین دکتر متخصص عمل هموروئید و کلینیک لیزر بواسیر در تهران
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صریحاً بگوییم که، اگر می خواهید خیلی سریع از شر این بیماری خلاص شوید، و هزینه و زمان خود را هدر ندهید، قید درمانهای موقتی مثل روشهای خانگی را بزنید و مستقیماً به سراغ روش قطعی درمان بروید.

اگر در رابطه با روشهای این درمان تحقیق کرده و از بیماران دیگر و یا پزشک خود سوال کرده باشید، حتما می دانید که بهترین روش که همه بر آن اتفاق نظر دارند؛ درمان بواسیر با لیزر است. اگر می خواهید اطلاعات مفید و بیشتری در مورد لیزر بواسیر و یا یافتن یک متخصص با تجربه در این زمینه داشته باشید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

عمل لیزر هموروئید چیست؟
همان طور که ذکر کردیم، هموروئید متورم شدن سیاهرگ های مقعد است که موجب میشود در طولانی مدت زائده هایی گوشتی از مقعد خارج شوند. متاسفانه هیچ روشی برای برگشت این سیاهرگ ها به حالت اولیه وجود ندارد. پس تنها راهی که می ماند، قطع کردن و یا جدا کردن آن با جراحی است.

درمان لیزری این بیماری، یعنی به جای اینکه پزشک با تیغ جراحی این زائده را از بین ببرد، از قدرت لیزر برای برش استفاده می کند. با این کار آسیب کمتری به موضع جراحی وارد میشود. درد و خونریزی که در اثر تماس تیغ با پوست ایجاد میشود، نیز ناپدید خواهد شد. اگر این ویژگی ها را به قطعی بودن درمان و سریع و سرپایی بودن آن اضافه کنید، خود شما هم نتیجه می گیرید که بهترین روش درمان، با لیزر است.

آیا انتخاب پزشک تاثیری در نتیجه درمان لیزری دارد؟
پاسخ مسلماً مثبت است. انتخاب پزشکی که تخصص و تسلط کامل بر بیماری و نحوه درمان آن دارد، نه تنها در مورد بواسیر، بلکه در رابطه با درمان هر نوع عارضه ای ضروری است.

توجه داشته باشید که هموروئید در ناحیه ای بسیار حساس واقع شده است و هر نوع اشتباهی در درمان میتواند آن را تحت تاثیر قرار دهد. به طور مثال یکی از شایع ترین مشکلاتی که بیماران پس از درمان هموروئید از آن شکایت دارند، بی اختیاری در کنترل گاز روده و مدفوع است. اگر دکتر بواسیر در طی جراحی، آسیبی به عضله مقعدی (اسفنکتر مقعد) وارد کند. احتمال بی اختیاری وجود دارد.

از طرفی دیگر کار با اشعه لیزر به جز تخصص پزشکی نیازمند تخصصی ویژه و تجربه است. اگر پزشک شما به خوبی با نحوه کار با دستگاه لیزر آشنایی نداشته باشد، ایجاد عوارض دیگر دور از انتظار نیست.

اما نتایج این درمان به اثبات رسانده است که اگر برای درمان لیزری به جراح یا پزشک متخصص هموروئید در کلینیک عابدیان مراجعه کنید، احتمال عود مجدد بیماری و عوارض بعدی آن کمتر از 2% است.

برای لیزر بواسیر در تهران به چه پزشکی مراجعه کنیم؟
برای درمان هموروئید می توانید ابتدا از پزشک عمومی کمک بگیرید. پس از تشخیص بیماری، می توانید به پزشک متخصص بیماریهای گوارشی و یا متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید.

https://t.me/drabedian2
https://medium.com/@drabedian2