مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نحوه تقویت رایتینگ زبان انگلیسی به طور صحیح
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهبود نوشتن انگلیسی یکی از مباحثی است که دانشجویان نسبت به مهارت های دیگر کمتر به آن توجه می کنند.
اما نه تنها آموزش صحیح بلکه هوشیاری شما نیز بسیار مورد نیاز است.
بنابراین ، در این مقاله از وبسایت آموزش زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان برخی از روش های تقویت رایتینگ انگلیسی را مرور می کنم.
رابطه نزدیک مهارت نوشتن و خواندن احتمالاً شنیده اید که می توانید پادکست ها را بشنوید و به زبان انگلیسی گوش دهید تا گفتار خود را هرچه بیشتر تقویت کنید. باید بدانید که بهتر است برای تقویت نوشتن انگلیسی ، متون انگلیسی را دائماً بخوانید.
درست مثل داشتن ساختار مناسب هنگام گوش دادن به پادکست ها به زبان انگلیسی به ما کمک می کند تا هنگام مکالمه به انگلیسی از آنها استفاده کنیم.
اول باید تا میتوانید با پاراگراف نویسی آشنا گردید
وقتی نوبت به نوشتن انگلیسی می رسد ، می دانیم که با متن چند خطی روبرو هستیم.
حالا بیایید به قسمتهای کوچکتر و دقیق تر نگاه کنیم. هر متن احتمالاً از چهار یا پنج پاراگراف تشکیل شده است. پاراگراف مجموعه ای از جملات است که موضوع خاصی را بیان می کند.
جزئی ترین قسمت یک پاراگراف جمله است. بنابراین در ابتدای مسیر یادگیری نوشتن انگلیسی ، باید بتوانید یک جمله صحیح بنویسید و سپس بدانید که چگونه این جملات را با هم ترکیب کنید و منظور خواننده را بگویید.
همانطور که می بینید ، نوشتن انگلیسی ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد ، اما اگر شروع به نوشتن یک جمله کنیم و آن را به تدریج گسترش دهیم ، بسیار آسان تر می شود.
این مورد را میتوان از مهم ترین موارد در نقویت رایتینگ انگلیسی از نگاه اساتید زبان انگلیسی وبسایت انگلیشدان، مجری بهترین کلاس زبان آنلاین در کشور دانست.
از طریق مهارت های دیگر به نوشتن انگلیسی یا writing خود کمک کنید
یک روش خوب برای تقویت نوشتن انگلیسی ، تقویت آن با مهارت های دیگر است. اما آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ بله حتما
به عنوان مثال ، هنگام گوش دادن به پادکست انگلیسی یا تماشای فیلم ، می توانید آن را به جملات تقسیم کنید ، متن را بنویسید و سپس ادامه دهید. یا سعی کنید خلاصه ای از آنچه در پایان شنیده اید یا دیده اید را بنویسید.
این قطعاً یکی از روشهایی است که در نوشتن شما معجزه می کند.
منبع: وبسایت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین انگلیشدان