مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تقویت مو خوراکی – معرفی بهترین خوراکی ها برای تقویت مو سر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تقویت مو خوراکی چیست و چطور انجام می شود؟ خوراکی های مفید برای مو چه هستند؟ بهترین و خوشمزه ترین خوراکی ها برای تقویت مو خوراکی چه هستند؟ اگر جز افرادی هستید که می خواهید با خوردن یک سری غذاهای مفید ، موهای خود را تقویت کرده و جلوی ریزش انها را بگیرید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


تقویت مو خوراکی
تقویت مو خوراکی چیست و چه کاربردی دارد؟ طبیعتا راحت ترین و کم هزینه ترین راه برای درمان هر بیماری ، خوردن خوراکی های مفید است. خوراکی هایی که به علت وجود ویتامین ها و مواد معدنی مناسب و لازم ، در نقش یک مکمل غذایی عمل کرده و به سلامت شما کمک می کنند. ریزش مو نیز یکی از مشکلاتی است که برای توقف و درمان ان خوراکی های متعددی وجود دارد. غذاهایی که ممکن است تا به حال انها را روزانه استفاده می کردید اما از خاصیت انها بی اطلاع بودید. با ما در ادامه با معرفی این خوراکی های مفید همراه باشید.


بهترین خوراکی های مفید برای تقویت مو


تخم مرغ و لوبیا!
اگر به دنبال موهایی خوش فرم و خوش حالت هستید باید میزان تولید کراتین در موهایتان را افزایش دهید. هنگامی که پروتئین در بدن شما زیاد شود به همان مقدار ، تولید کوراتین نیز افزایش پیدا می کند. تخم مرغ و لوبیا جز غذاهایی هستند که سرشار از پروتئین می باشند و استفاده از انها در وعده های غذایی می تواند سلامت موهای شما را تضمین کند.

[تصویر:  %D9%84%D9%88%D8%A8%DB%8C%D8%A7.jpg]





به علت وجود اسید های چرب در لوبیا ، مصرف منظم آن در وعده های غذایی روزانه باعث می شود تا شما پوست درخشانی داشته باشید.



 کاشت مو فولیمو 



توت و فلفل دلمه ای

در این بخش از معرفی غذاهای مناسب برای تقویت مو خوراکی به سراغ توت و فلفل دلمه ای می رویم. اگر موهایتان اسیب دیده و یا شکننده و نازک شده است باید میزان تولید کلاژن در بدن خود را افزایش دهید. برای کمک به تولید کلاژن باید غذاهایی را مصرف کنید که دارای ویتامین ث هستند. توت و فلفل دلمه ای جز غذاهایی هستند که سرشار از ویتامین ث می باشند و می توانند به موهای اسیب دیده شما کمک کنند.

[/url]
سویا

سویا یکی دیگر از خوراکی های مفید برای مو است. اگر به دنبال داشتن موهایی پر پشت ، بلند و خوش حالت هستید باید سویا را به وعده های غذایی خود اضافه کنید. سویا حاوی ویتامین هایی است که فاز رویش و فعالیت موهایتان را طولانی تر کرده و در نتیجه به رشد سریع انها و به تاخیر افتادن مرحله ریزش کمک شایانی می کند. سویا جز بهترین خوراکی ها برای تقویت مو خوراکی است.



[تصویر:  %D8%A7%D8%B3%D9%81%D9%86%D8%A7%D8%AC.jpg]



ویتامین آ موجود در اسفناج که به نام رتینول شناخته می‌شود، به تولید به اندازه چربی سر کمک می‌کند؛ در واقع این چربی از پوست کف سر ترشح می‌شود و باعث می شود موها مرطوب شوند.



اسفناج و سیب زمینی

اسفناج و سیب زمینی ، دو خوراکی مفید هستند که سرشار از ویتامین های گروه آ می باشند. ویتامین های گروه آ باعث مرطوب و خوش حالت شدن پوست و موی شما می شوند. مصرف اسفناج و سیب زمینی به افرادی که پوست و موی انها خشک شده است ، به شدت پیشنهاد می شود. همچنین اسفناج به علت غنی بودن از آهن ، می تواند به کسانی که ریزش مو انها به دلیل کمبود اهن می باشد ، کمک کند





نتیجه گیری درباره تقویت مو خوراکی

در پایان باید بگویم که شما می توانید به راحتی و با کمترین هزینه ، با استفاده از خوراکی هایی که در بالا ذکر شد ، تا حد زیادی به سلامتی و شادابی موهایتان کمک کنید. تقویت مو خوراکی ، راهی اسان و خانگی برای تقویت مو سر و بازگردانی شادابی به مو می باشد. البته باید به این نکته توجه کنید که تقویت مو خانگی در صورتی جواب می دهد که ریزش مو شما در مراحل ابتدایی قرار دارد و طاسی سرتان هنوز گسترده نشده است. اگر احساس می کنید که مشکل ریزش مو شما جدی تر از ان است که با روش های خوراکی درمان شود ، بهتر است به پزشک متخصص رجوع کرده و به دنبال راه حلی جدی و استاندارد برای رفع مشکل ریزش خود باشید.


[url=https://www.follimu.com/hair-meso-needling/]