مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: خدمات اکتیو شبکه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

تمامی اهداف و نیازهای ما از شبکه، در این مراحل برآورده خواهد شد. شرکت ما در بخش خدمات اکتیو شبکه تمامی سرویس‌هایی که شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف خود نیاز دارند را راه‌‌ اندازی می‌کند. این سرویس‌ها و نرم‌افزارها هستند که نیازهای شرکت را در جهت بالا بردن سرعت انجام امور اداری و تجاری ، بالا بردن راندمان کاری، بالا رفتن سطح کیفی و کمی کار برآورده می‌کنند.


لیست خدمات اکتیو شبکه
• نصب و راه‌اندازی شبکه دامین و سرویس‌های مرتبط با آن
• راهکارهای مجازی سازی سرور، نصب و پشتیبانی (Hyper-V و VMware ESXi و …)
• راهکارهای مدیریت اینترنت، کنترل پهنای باند و مانیتورینگ
• مشاوره و ارائه راهکارهای جامع بک آپ گیری و بازگردانی اطلاعات
• ارائه خدمات VOIP
• نصب و راه‌اندازی ایمیل سرور
• نصب و کانفیگ فایروال‌های نرم افزاری و سخت افزاری و UTM
• نصب و پیکربندی تجهیزات سخت‌افزاری تحت شبکه با برندهای سیسکو، میکروتیک، HP ،SuperMicro ،Juniper ،Intel و …



شناخت گروه تراز سامانه
گروه متخصص تراز سامانه آماده ارائه کلیه خدمات شبکه و سخت افزار، خدمات کامپیوتر و سرور، مشاوره و پشتیبانی شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه، طراحی شبکه، خدمات پسیو شبکه، خدمات اکتیو شبکه، کابل کشی شبکه، خدمات نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته و … به تمامی سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ و کوچک، مدارس، هتل‌ها و … است، همچنین این شرکت آماده خدمت رسانی در جهت ارتقا و بهینه سازی و راه اندازی اتاق سرور و شبکه نیز است.
شرکت ما در این بخش با ارائه خدمات اکتیو شبکه به صورت کاملاً تخصصی و با در نظر گرفتن تمامی خواسته‌های مشتریان صورت می‌گیرد. این خدمات پس از ارائه تا مدت محدود دارای پشتیبانی رایگان برای اثبات کیفیت و ضمانت به مشتریان است و در صورت نیاز مشتریان به خدمات پشتیبانی بلند مدت، قرداد پشتیبانی شبکه منعقد خواهد شد.

مفهوم خدمات اکتیو شبکه 
خدمات شبکه به دو قسمت کلی خدمات اکتیو و خدمات پسیو دسته بندی می‌شود. خدمات اکتیو دسته‌ای از خدمات است که مربوط به خدمات زیر ساختی نمی‌شوند و مواردی از قبیل ارائه خدمات نرم افزاری، نصب آنتی ویروس روی شبکه و موارد نام برده شده در بالا خلاصه می‌شود.  شرکت ترازنت بزرگ‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات اکتیو شبکه در تهران، تا کنون توانسته است خدمات مختلفی را به کسب و کارهای گوناگون ارائه دهد. 
در حالت کلی خدمات اکتیو شبکه را می‌توان مجموعه خدماتی در نظر گرفت که بعد از نصب و پیاده سازی کارهای پسیو شبکه انجام می‌شود. هرگونه عملیات نرم افزاری که باعث تغییر روی داده‌های قابل عبور از شبکه باشد، خدمات اکتیو شبکه نام گذاری می‌شود. 
بهترین شرکت ارائه خدمات اکتیو در تهران 
شرکت ترازنت بهترین شرکت ارائه خدمات active در تهران، تاکنون به برندها و شرکت‌های گوناگونی ارائه خدمت کرده است. برای دریافت لیست خدمات اکتیو ترازنت کافی است با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید. 
حفظ امنیت در ارائه خدمات اکتیو
حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات و داده‌های موجود در هر شبکه یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای نشان داد. شرکت ترازنت با سابقه طولانی در زمینه ارائه انواع خدمات شبکه توانسته است تمام پروتکل‌های حفظ محرمانگی اطلاعات را حذف کند. 
فارغ از نوع ارائه خدمات، مهم‌ترین موردی که باید در زمان پیاده سازی یک شبکه و ارائه خدمات شبکه به آن توجه داشته باشید، حفظ امنیت اطلاعات است. شرکت ترازنت برترین ارائه دهنده خدمات اکتیو شبکه در تهران و دیگر شهرها در حال حاضر توانسته است بهترین روش‌های جلوگیری از درز اطلاعات را در هنگام اجرای خدمات پیاده سازی کند. 
مراحل اجرای اکتیو شبکه
یپاده سازی و اجرای اکتیو شبکه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. برسی اولیه تا پشتبانی از خدمات ارائه شده، مراحلی است که باید برای پیاده سازی یک شبکه به درستی انجام شود. 
بررسی اولیه و نیاز سنجی
اولین بخش در زمان پیاده سازی اکتیو شبکه، بررسی اولیه و نیاز سنجی است. در این مرحله نیاز است که اکتیوکار شبکه به صورت کامل بررسی‌های مورد نیاز را انجام دهد و پس از آن با نیاز سنجی دقیق خدمات اکتیو شبکه را پیاده سازی کند. 
آینده نگری در ارائه خدمات شبکه
منظور از آینده نگری داشتن دید مناسب و حرفه‌ای به ارائه خدمات شبکه است، شرکت‌های کمی دید بلند مدتی به ارائه خدمات خود دارند. فرض کنید یک شبکه پس از پیاده سازی نیاز به اضافه کردن یک کلاینت جدید داشته باشد، تصور کنید که پیاده سازی خدمت نصب آنتی ویروس در شبکه نیاز باشد که چند ماه دیگر برای یک کلاینت دیگر نیز پیاده سازی شود، آیا به خوبی در رابطه با آینده یک الی دو سال دیگر این شبکه فکر شده است؟ آیا این شبکه به زودی نیاز دیگری نخواهد داشت؟ داشتن آینده نگری در ارائه خدمات شبکه باعث می‌شود که از هزینه‌های اضافی در زمان پیاده سازی مجدد شکبه جلوگیری شود. 
اجرای خدمات
در این مرحله و با توجه به نیاز شبکه و گفته‌های سازمان یا شرکت، اقدام به پیاده سازی خدمات می‌کند. در صورتی که به خدمات اکتیو شبکه دارید کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرد. 
سنجش کیفیت خدمات
پس از پیاده سازی و ارائه خدمت نوبت به سنجش کیفیت می‌رسد، شرکتی که پس از ارائه خدمات اکتیو شبکه خود اقدام به تست و سنجش کیفیت خدمات خود نمی‌کند نمی‌تواند به عنوان بهترین شرکت ارائه خدمات شبکه شناخته شود. 
پشتیبانی از خدمات ارائه شده
شرکت ترازنت با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات شبکه، تمامی خدمات خود به مدت زمان یک سال پشتیبانی می‌کند. عدم ارائه خدمات پشتیبانی در زمان پیاده سازی خدمات و پس از آن می‌تواند مشکلات مختلفی را برای شبکه و کلاینت‌های موجود در شبکه به وجود آورد. 

خدمات شبکه ترازنت