مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: خواص شگفت انگیز برگ گلابی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خواص شگفت انگیز برگ گلابی

از جمله خواص برگ گلابی بر می گردد به جوشانده حاصل از این محصول طبیعی که برای کلیه و مثانه ها بسیار مفید می باشد. ما در این مقاله به بررسی خواص برگ گلابی می پردازیم تا با این محصول طبیعی پر خاصیت بیشتر آشنا شویم.
یکی از جوشانده هایی که استفاده از آن می تواند برای بدن بسیار مفید باشد برگ گلابی می باشد. با توجه به خواص برگ این میوه برای کلیه و مثانه استفاده از آن برای افرادی که به بیماری های کلیوی و … گرفتار هستند بسیار توصیه می شود. از برگ آن به صورت های مختلف جوشانده برگ گلاب و یا سوزاندن برگ آن در مواردی استفاده می شود. ما در این مقاله به بررسی مهمترین خواص برگ گلابی خواهیم پرداخت در صورتی که شما نیز از علاقه مندان به این مسائل هستید می توانید همراه ما در ادامه مطلب باشید.
خواص برگ گلابی و ویژگی های آن
خواص برگ گلابی
با توجه به این که برگ گلابی را می توان به شکل های مختلف مورد استفاده قرار داد. مهمترین خواص برگ گلابی برای شما به شرح زیر خواهد آمد.
جوشانده برگ گلابی
مجموعه خاصیت های برگ گلابی
از آنجا که جوشانده برگ این میوه ادرار آور، میکروب کش مثانه و ضد عفونی کننده می باشد استفاده از آن برای کلیه ها بسیار مفید خواهد بود. به همین دلیل افرادی که به عفونت های ادراری مبتلا هستند می باید از این جوشانده به طور مرتب استفاده کنند. همچنین برای دفع سنگ مجرای ادرار می تواند موثر واقع شود. برای استفاده از آن ابتدا به وسیله تعدادی برگ گلابی تازه جوشانده ای را آماده کرده و آن را در طور روز استفاده کنید تا اثرات آن را به خوبی مشاهده فرمایید.
خواص برگ گلابی به صورت دم کرده
خواص برگ گلابی
از دم کرده برگ گلابی برای آرام کردن اعصاب استفاده می شود. همچنین از دم کرده برگ آن برای سردرد های میگرنی و بی خوابی نیز استفاده می شود. لذا شما نیز اگر از این دسته افرادی هستید که به این بیماریها مبتلا هستید می توانید از این دم کرده استفاده کنید.
سوزاندن برگ گلابی
ویژگی های موجود در برگ گلابی
بنا به گفته عده ای تجربه گران اگر مقداری برگ این میوه را بسوزانید و منتظر بمانید تا دود آن تمام شود. در صورتی که خاکستر این مواد را با مقداری آب سرد بسایند و شستشو دهند سپس مواد حاصل را با دمایی اندک گرم کنند تا خشک شود. می توانند از این ماده حاصله همانند سرمه برای چشم استفاده کنند. توجه داشته باشید که اثرات ماده حاصله برای بهداشت و تقویت چشم بسیار مفید خواهد بود.
خواص برگ گلابی به طور خلاصه
• مفید برای بیماری های دستگاه تنفس
• رفع سوزش مجاری ادرار
• رفع وجود سنگ در مجاری ادرار
• از بین بردن وجود باکتریها در ادرار
• رفع ورم مثانه
• رفع علت تکرار ادرار که به صورت پی در پی و مقدار کم است
توجه داشته باشید که میوه گلابی نیز همانند برگ آن دارای خواص بسیاری می باشد که می توانید با خواص گلابی وحشی آشنا شوید.
همچنین شما می توانید از دانه این میوه نیز به نحو احسن استفاده کافی را ببرید. چرا که دانه های این میوه نیز دارای خواص بسیاری هستند که می توانند برای بدن مفید باشند. لذا خوردن این محصولات طبیعی و مقوی نیز به همه افراد برای پیشگیری از مبتلا شدن به انواع بیماری های که بخشی از آن نیز در بالا گفته شد جلوگیری به عمل آید.
منبع: آرگــامــگ