مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: چگونه اکانت توییتر را بازگردانی کنم؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر رمز توییترتان را فراموش کردید نگران نباشید در این مقاله تمام راه های بازگردانی اکانت توییتر بررسی شده و شما میتوانید توسط یکی از این راه حل ها اکانت توییتر خود را احیا کنید

این روزها تب استفاده از فضای مجازی در بین اقشار مختلف ایران بسیار بالا گرفته است و روز به روز هم بر این استقبال افزوده می شود. با وجود تعداد زیادی حساب کاربری قطعا کاربران گاهی رمز عبور اکانت یا حساب کاربری خودشان را فراموش می کنند. توویتر یکی از شبکه های اجتماعی است که توانسته است در سال های اخیر تعداد زیادی از کاربران را به سوی خودش جذب کند. اگر شما هم رمز عبور حساب کاربری خودتان را فراموش کرده اید پیشنهاد می کنم با ما همراه باشید تا با هم تمامی روش های بازگردانی اکانت شما را بررسی کنیم. اگر تاکنون اکانتی نساخته اید یا قصد ساختن اکانت یا حساب کاربری جدید دارید پیشنهاد می کنم آموزش تصویری ساخت اکانت توییتر از طریق سایت را حتما بخوانید.
رمزهای مختلف را امتحان کنید!
برای اولین تلاش پیشنهاد می کنم قبل از اینکه حساب کاربری خودتان را بازیابی کنید، سعی کنید دو یا سه رمز محتمل را امتحان کنید شاید با همین روش توانستیدت وارد حساب کاربری خودتان شده و احتیاجی به هیچ روش دیگری نداشته باشید. فقط سعی کنید خیلی بیش از اندازه این کار را انجام ندهید چون ممکن است حساب شما برای چند ساعتی بسته شود!
Recover Twitter Account
استفاده از نام کاربری، ایمیل و یا شماره تلفن
یکی از بهترین راه های بازیابی حساب کاربری شما استفاده از همین روش است ابتدا باید وارد سایت twitter.com/account/begin_password_reset بشوید. بلافاصله توییتر از نام کاربری شما را می پرسد مثل عکس زیر:
Recover Twitter Account
شما می توانید با وارد کردن یوزر نیم یا شماره موبایل یا ایمیل اقدام به بازیابی رمز عبور خودتان کنید.
بعد از این مرحله باید تعیین کنید که از چه طریقی کد فعال سازی بازیابی رمز عبور برای شما ارسال شود.
Recover Twitter Account
بعد از تعیین روش بازیابی کدی برای شما ارسال می شود که با وارد کردن آن می توانید به صفحه بعد رفته و رمز خودتان را بازیابی کنید. فقط توصیه می کنم این رمز جدید را حتما در جایی یادداشت کنید تا دیگر احتیاج به بازیابی در آینده نداشته باشید.
اگر هیچ کدام از اطلاعات بالا را ندارید!
اگر به ایمیل یا شماره تلفن و نام کاربری خودتان دسترسی ندارید باید به سایت  help.twitter.com/forms/signin?ref=password_reset مراجعه کنید و بر روی reset password  بزنید و با وارد کردن نام کاربری خودتان متنی مطابق زیر را وارد کرده و مشکل خودتان را به تیم پشتیبانی اعلام کنید. برای اینکار باید در قسمت پایین متن صفحه بر روی support.twitter.com/form/signin بزنید و هر مدرکی مبنی بر اینکه اکانت متعلق به شماست را هم برایشان بفرستید تا بعد از بررسی اقدام به بازیابی حساب شما کنند. این پروسه ممکن است چند روز به طول بکشد پس بهتر است شکیبا باشید!
Recover Twitter Account
متن پیشنهادی برای ایمیل شما به شرح زیر است:
Dear Twitter Team
Thank you for the quick response to our email regarding the official Twitter account of our business “<Company Name>”.
I am <Full Name>, brand manager at <company name> and is authorized to represent the company on the issue regarding the recovery of the official Twitter account (<twitter account user name>) of the company.
<Company name> is a registered company in <Country> (<Reg. No: >) with its head office at the following address:
<Company full address>
Our Twitter account <twitter account user name> was created a while ago by our previous social media manager as our official account for the company. The social media team which worked behind our social media initiatives have changed. We do not have access to the Twitter account any longer and do not have the options to recover using the default recovery mechanism provided by Twitter since we do not have access to the email and phone number used for creating the account.
I request you to change the email address for the Twitter account to <new email address> so that we can recover the account and start using it as our official Twitter account.
I hereby confirm that all the information provided above are true and accurate to the best of our knowledge.
If you have any questions, kindly contact us at <phone> or <email>.
Regards,
<Name>
<Title>
در این متن در قسمت هایی که نوشته شده است باید اطلاعات مربوط به اکانت خودتان را وارد کنید( این موارد در بین <> قرار گرفته اند)
حتما سعی کنید ایمیل خودتان را چک کنید تا پاسخ تیم توییتر برای شما ارسال شود.
جمع بندی
در این نوشته سعی کردیم تمامی روش های بازابی رمز عبور یا همان پسوورد اکانت یا حساب کاربری توییتر را برای شما دوستان شرح دهیم. شاید بخواهید اکانت توییتر خودتان را حذف کنید، قبلا در حذف کردن حساب کاربری توییتر از طریق سایت آموزش جامعی را برای شما در نظر گرفته ایم.  در هر مرحله ای از این آموزش اگر به مشکلی برخورد کردید می توانید با الورایانه تماس بگیرید تا به راحتی مشکلتان توسط کارشناسان مرکز مورد بررسی قرار گیرد.
الو رایانه