مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: شفاف سازی وضعیت شورا و شهرداری نقاب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اطلاعیه

شهروندان فهیم و محترم شهر نقاب
سلام علیکم

در راستای شفاف سازی وضعیت موجود شورا و شهرداری نقاب، اعضای شورای ششم بر اساس گزارش امور مالی و سایر دوایر شهرداری معضلات و مشکلات عمده شهر را به شرح ذیل ارائه می نماید:
۱- بدهی شهرداری به پیمانکاران و اشخاص حقیقی تا کنون به مبلغ 5 میلیاردتومان که در اواخر دوره شورا و شهردار سابق بالغ بر یک میلیارد چک های صادر شده و تحویل اشخاص حقیقی به صورت مدت دار تا تاریخ 12/04/1401 تعهد ایجاد شده است.

۲- کلیه ماشین آلات سنگین از جمله گریدر، لودر، کامیونها و وسایل نقلیه سبک فاقد لاستیک و بعضا نیاز به تعمیرات اساسی و حدودا بالغ بر یک میلیارد تومان، نیاز به راه اندازی وسایل نقلیه شهرداری می باشد.

۳- افتتاح با عجله کشتارگاه که دارای نواقصی از جمله نبود محل فاضلاب، نبود تهویه هوا،فنس کشی،سرویس بهداشتی که مشکلاتی برای قصابهای شهر ایجاد نموده که رفع این نواقص مستلزم اعتباری حدود پانصد میلیون تومان نیاز می باشد.

۴- نواقص موجود در خدمات شهری شامل نبود روشنایی پارک های شهری، سطل های زباله، نظافت شهر، تخلیه نشدن جداول، سگ های ولگرد، عدم برداشت نخاله های ساختمانی، عدم توجه به هرس درختان فضای سبز.

لذا با توجه به معضلات فوق الذکر شورای جدید با این وضعیت شهر را تحویل گرفته. ان شا الله با یاری خداوند متعال و با مشارکت و همراهی شهروندان فهیم و همکاری پرسنل محترم شهرداری، به نحو شایسته نسبت به اصلاح و رفع موارد ذکر شده اقدام خواهیم نمود.

با احترام -اعضای شورای اسلامی شهر نقاب(جوین)
منبع گروه اقای حمزه ملک خواهی
خیلی خوبه که شورای شهر نقاب شفاف سازی کردند
امیدوارم اینکار فرار به جلو نباشه و نخوان با این گزارش که ما نداریم و قبلی ها بدهی بالا اوردند و ما نمیتونیم کاری کنیم