مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: فروش استثنائی شیر سرد کن صنعتی به قیمت درب کارخانه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شیرسردکن چیست؟

[تصویر:  shir-sard-kon_uqka.jpg]

شیر سرد کن به مخازنی گفته میشود که جهت نگه داری شیر طراحی گردیده و علاوه بر خنک کردن و خنک نگه داشت شیر خام با چرخش مدوام شیرخام مانع از فساد شیر میگردد.
شیرسرد کن انواع متفاوتی دارد و در دامداری ها و دامپروری ها همچنین در ایستگاه های جمع آوری ها ، فروشگاه ها ، لبنیاتی ها و محل عرضه شیر خام و غیر پاستریزه همچنین کارخانه های تولید بستنی و کیک و کلوچه از جمله مصرف کننده گان شیر سرد کن میباشند.


ویژگی شیر سرد کن
  1. ظرفیت: 100 لیتر - 20000 لیتر

  2.  ماده: فولاد ضد زنگ 304/316

  3.  ضخامت داخل پوسته: 3.0 میلی متر یا بیشتر

  4.  ضخامت کت: 1.5 میلی متر یا بیشتر

  5.  ضخامت پوسته بیرونی: 1.5 میلی متر

  6.  مواد حفظ گرما: کف پلی اورتان (PU) عایق / ضخامت PU 50 میلی متر است

  7.  مبرد R22 (سازگار با محیط زیست) است

  8.  جعبه کنترل خودکار
انواع شیر سرد کن
شیر سرد کن ها به صورت کلی به دو نوع شیر سرد کن لبنیاتی و شیر سرد کن دامداری و گاوداری تقسیم بندی می شوند.
شیرسردکن های لبنیاتی با قدرت کمپرسور معمولی تر تولید می شوند اما شیرسردکن های مخصوص گاوداری و دامداری با قدرت کمپرسور بالاتر تولید و عرضه می شوند زیرا در دامداری ها شیر را داغ داخل دستگاه می ریزند.
شیر سردکن از جمله تجهیزات لبنیاتی می باشد و در فروشگاه های لبنیاتی و ماست بندی ها از این دستگاه  استفاده می شود،جهت نگهداری و سالم نگه داشتن شیر خام و تازه.
شیر سردکن ها در انواع 200 300 500 و 1000 لیتر تولید می شوند و می توانید هر کدام را با دو مخزن جداگانه و یا تک مخزن سفارش دهید.


مشخصات فنی شیر سرد کن دامداری

[تصویر:  -سرد-کن-500-لیتر-1_4p4.jpg]

همان گونه که معلوم است تمامی محصولات لبنی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم حاصل شیر خام می باشند. اما نکته بسیار مهم عمر مفید و زمان نگه داری شیر خام بوده که حداکثر 48 ساعت است به همین دلیل باید خیلی زود مصرف و فرآوری گردد. شیر خام به دلیل دمای بالا و داشتن مقادیر زیادی از باکتری ها و ارگانیزم ها عمر کوتاه داشته و شرایط نگهداری آن بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. دمای شیر تازه دوشیده شده نزدیک به 35 درجه است این یعنی دمای مطلوب برای رشد و فعالیت میکرو ارگانیزم ها و باکتری های موجود در شیر تازه. همچنین علاوه بر دقت به دمای شیر، ساکن بودن شیر جمع آوری شده پس از دوشیده شدن نیز باعث تغییر رنگ، تغییر مزه، و در نهایت فاسد شدن شیر خام می شود بنابراین پس از دوشیدن شیر در دامداری ها و دامپروری ها باید دمای شیر خیلی سریع پایین آورده شود و از ساکن بودن آن جلوگیری شود. شیر سرد کن دامداری دقیقا دستگاهی با این ساز و کار است. دمای شیر تازه را خیلی سریع پایین آورده و پس از ورود شیر به مخزن نگهداری آن را به صورت مداوم هم می زند تا فاسد نشود.

این دستگاه نسبت به سفارش و کاربرد شما در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شود.

نام دیگر شیر سردکن، [b]دوغ سردکن[/b] می باشد، زیرا بسیاری از افراد برای سرد کردن دوغ از این دستگاه استفاده می کنند.

شیر سردکن ها در دو نوع تک مخزن و دو مخزن طراحی شده اند، به گونه ای که اگر شما همزمان نیاز به سرد کردن شیر و دوغ دارید، می توانید از این دستگاه به منظور سرد کردن دوغ نیز استفاده کنید؛ طوری که از یک مخزن برای شیر و از مخزن دیگر برای سرد کردن دوغ استفاده کرد.

جنس بدنه و مخزن این دستگاه استنلس استیل می باشد که این مزیت باعث می شود که شما با خیال راحت داخل دستگاه را شست و شو دهید و هیچ نگرانی بابت پوسیدگی و زنگ زدگی مخزن نداشته باشید؛ از این رو هیچ تغییر طعم و رنگی در شیر و یا دوغ ایجاد نمی کند.
دور مخزن این دستگاه همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، لوله های مسی جوش داده شده است که توسط آن ها برودت در تمامی نقاط مخزن پخش می شود و از این رو دوغ و یا شیر داخل آن به سرعت سرد می شود.


شیرسردکن‌ لبنیاتی یا (فروشگاهی) چیست؟
فروشگاه های عرضه شیر خام و لبنیاتی ها از جمله استفاده کننده گان شیر سرد کن های فروشگاهی هستند که توانایی نگه داری شیر تا 4 روز را دارا میباشند البته معمولا نگه داری شیر خام بیشتر از 72 ساعت معمول نمی باشد. این نوع شیر سرد کن مطابق با استاندراد های بهداشتی با استفاده از استیل استنلس مخصوص نگه داری شیر تولید گردیده و با استفاده از جوش آرگون منتاژ میگردد و از موتور های تایلندی و هندی در ساخت دستگاه استفاده میگردد.
این شیرسردکن ها قابل تولید در لیتراژهای مختلف اعم از:
۲۰۰ لیتر، ۳۰۰ لیتر و۵۰۰ لیتر می باشند.


شیرسردکن دامداری چیست؟

برخی از انواع شیر سرد کن در دامداری های کوچک و بزرگ جهت نگه داری شیر بعد از دوشیده شدن و قبل از انتقال به کارخانه و یا قبل از انتقال به ایستگاه های نگه داری شیر خام مورد استفاده قرار میگیرد معمولا در ظرفیت های یک تن و دو تن تولید و ارائه میگردد این نوع شیر سرد کن ها معمولا به شکل ایستاده و یا خوابیده تولید و طراحی میگردد و جهت تخلیه شیر از آن از پمپ استفاده میگردد.
در این نوع شیر سرد کن نیز شیر دائما در داخل دستگاه در حال گردش می باشد.
و این این شیرسردکن ها قابل تولید در لیتراژهای مختلف اعم از:
۲۰۰ لیتر، ۳۰۰ لیتر، ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰، ۲۰۰۰ تن می باشند.



منبع:
https://brodatsarma.com/product-category...%a9%d9%86/