مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آموزش دانلود فیلم از یوتیوب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  download_video_from_youtube_channel.jpg]
یوتیوب بهترین، جامع ترین و فراگیرترین سرویس اشتراک ویدئو است. این سایت با داشتن رتبه 2 الکسا و با بازدید میلیاردی در هفته، تعداد بی شماری ویدئو در موضوعات مختلف را به کاربران ارائه می کند. این سایت از همان ابتدا در ایران هم مورد استقبال عموم قرار گرفت و اغلب سازمان ها و شرکت ها و عموم مردم، با ساخت حساب کاربری در آن به اشتراک ویدئو مشغول هستند. کسب در آمد از یوتیوب هم در حال حاضر یکی از موضوعاتی است که می تواند عامل استقبال زیاد از یوتیوب یاشد. اما بزرگترین دغدغه و شاید مشکل استفاده از آن، دانلود از یوتیوب است. شما با خرید اکانت پرمیوم می توانید به دانلود ویدیو از یوتیوب به صورت قانونی مشغول شوید در واقع برای دانلود هر ویدئو از یوتیوب به سادگی می توانید با زدن روی دکمه دانلود، آن را ذخیره کنید. اگر به هر دلیلی مانند عدم داشتن مستر کارت و یا هزینه های اکانت پرمیوم قادر به خرید اشتراک و اکانت یوتیوب نیستید می توانید از 7 روش ساده و کاربردی برای دانلود ویدئو از یوتیوب کمک بگیرید و هر ویدیویی که مورد نظرتان است را کاملا رایگان و بودن خرید اشتراک دانلود کنید.
چطور از یوتیوب دانلود کنیم؟

با استفاده از روش های مختلفی می توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید که عبارتند از:
  • سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب
  • استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن ها
  • ربات تلگرام دانلود از یوتیوب
  • دانلود از یوتیوب با تغییر آدرس و بدون استفاده از نرم افزار
  • نصب افزونه در مرورگر
  • ضبط کردن صفحه نمایش دسکتاب یا گوشی
  • دانلود از یوتیوب به روش قانونی
1. چگونگی دانلود از یوتیوب با کامپیوتر

عداد قابل توجهی از کاربران با استفاده از کامپیوتر و لپ تاب وب گردی می کنند. برای همین تصمیم گرفتیم انواع روش های کاربردی دانلود فیلم از یوتیوب برای کامپیوتر را ارائه کنیم. همانطور که می دانید سایت یوتیوب در کنار ویدئوها دکمه ای به عنوان دانلود ندارد همین موضوع سبب شده تا کاربران برای دانلود ویدیو از یوتیوب دچار مشکل شوند. اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد. چرا که شما می توانید به روش های مختلفی به راحتی با استفاده از کامپیوتر خود ویدیوهای مورد نظرتان را دانلود کرده و روی گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنید. در کنار امکان دانلود با استفاده از ربات های تلگرام همچنین نرم افزارهای خاصی مانند 4K Video Downloader و VDownloader نیز وجود دارند که شما می توانید آن ها را روی کامپیوتر خود نصب نمایید سپس ویدیو مورد نظرتان را دانلود کنید.

[تصویر:  download_youtube_videos_by_pc_way.jpg]
2. دانلود فیلم از یوتیوب با موبایل اندروید
با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده اند به راحتی می توان از روش های متنوع ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید. برخی از روش های مربوط به گوشی های تلفن همراه اندرویدی مشابه با روش قبل است اما روش های متفاوتی هم وجود دارد. در موبایل اندرویدی هم می توانید از نرم افزارهایی مثل SnapDownloader یا TubeMate کمک بگیرید بدین ترتیب ویدیو یوتیوب روی گوشی شما دانلود خواهد شد. همچنین با استفاده از سایت های دانلودر ویدیو از یوتیوب مثل qvideodownloader.com یا givefast.link در راستای دانلود کلیپ از youtube اقدام کنید.

[تصویر:  download_youtube_video_by_android_phone.jpg]
3. استفاده از گوشی آیفون برای دانلود فیلم از یوتیوب
ios یکی از سیستم عامل های پرطرفدار در میان ایرانیان است که توسط افراد زیادی استفاده می شود. پس لازم است به این سیستم عامل نیز به صورت مجزا پرداخته شود. در روش هایی که برای دانلود فیلم از یوتیوب معرفی می کنیم می توانید با نصب نرم افزارهایی مثل Documents by Readdle مستقیما ویدئو را از یوتیوب دانلود کنید یا اینکه ویدئوها را در فضای اینترنت یا نرم افزارهای جانبی مثل تلگرام نگهداری کرده و هر زمان که خواستید آنها را به کمک ربات هایی مانند youtubednbot@ یا remoteyoutubedl_bot@ دانلود نمایید.

[تصویر:  download_youtube_video_by_iphone.jpg]
4. استفاده از سایت های دانلود ویدیو از یوتیوب
اما یکی از بهترین و محبوب ترین روش های دانلود ویدیو از یوتیوب، استفاده از سایت هایی است که لینک های دانلود ویدیو را در اختیار کاربران قرار می دهند. این روش بسیار ساده و راحت بوده و ویدیو را در کیفیته ها و فرمت های مختلف در اختیار افراد قرار می دهد. این روش به دلیل اینکه نیاز به نرم افزار خاصی ندارد و صرفا با استفاده از مرورگر هم می توانید از آن استفاده کنید، یک روش محبوب است و از بهترین روش های دانلود ویدیو از یوتیوب به شمار می رود.

[تصویر:  download_youtube_video_from_sites.jpg]
دانلود فیلم از یوتیوب کار سختی بنظر می رسد چرا که تنها کسانی که دارای اشتراک ماهانه باشند قادر به دانلود کلیپ از یوتیوب هستند. حتما می پرسید بدون اکانت چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ ابزار دانلود از یوتیوب بسیار زیاد است و روش های متعددی برای دانلود فیلم از یوتیوب وجود دارد. ما سعی کردیم به بهترین روش های موجود برای دانلود ویدیو از یوتیوب اشاره کنیم تا بتوانید به راحتی و در ساده ترین روش ویدیوهای مورد نظر خود را دانلود و مشاهده نمایید. 
برای آشنایی بیشتر با روش های عنوان شده می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 
روش های دانلود ویدیو از یوتیوب