مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دانلود فیلم از یوتیوب اندروید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  download_youtube_video_by_android_phone.jpg]

یوتیوب یک شبکه اجتماعی ویدئو محور است که از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده. شاید بتوان گفت پایه و اساس آن، از فیسبوک گرفته شده است. استقبال بسیار زیاد کاربران از یوتیوب سبب شد که در سال 2005 امتیاز آن توسط گوگل خریداری شود و حالا بعد از فیسبوک، دومین شبکه اجتماعی محبوب دنیا بشمار می رود. یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های کاربران یوتیوب، دانلود ویدیوها و فیلم های آن است. در کنار ویدیوها و کلیپ های یوتیوب دکمه دانلود وجود ندارد. در حالی که یوتیوب یک منبع فوق العاده از ویدیوهای بسیار کامل در مورد موضوعات مختلف است. همانند خود جستجوگر گوگل هر آنچه که بخواهید را می توانید در یوتیوب به بهترین شکل ممکن پیدا کنید. اما عدم توانایی کاربران در دانلود فیلم ها را می توان یک دغدغه بزرگ برای کاربران اندرویدی یوتیوب دانست. پس با ما همراه باشید تا با روش های دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید آشنا شوید.
دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید
با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندروید قرار داده اند، به راحتی می توان از روش های زیر ویدیو های خود را از یوتیوب اندروید دانلود کنید. شما قادر هستید با استفاده از سایت های منتخب، نرم افزارها، ربات تلگرام و حتی با تغییر آدرس ویدیو یوتیوبی خود را دانلود و ذخیره کنید.
1. دانلود از یوتیوب با تغییر آدرس در اندروید
یکی از راه های بسیار ساده برای دانلود از یوتیوب در گوشی های اندرویدی ، تغییر آدرس ویدیو است. با تغییر آدرس و اضافه کردن پیشوندها یا پسوندهای مشخصی، می توان به راحتی از یوتیوب دانلود کرد. کافی است در مرورگر وارد سایت یوتیوب شده و ویدیوی مدنظر خود را مشاهده کنید. سپس در آدرس آن، یکی از تغییرات زیر را اعمال کنید. با  اعمال این تغییرات در آدرس یوتیوب وارد سایت های کمکی دیگری می شوید که لینک دانلود ویدیو را ایجاد کرده اند.
[تصویر:  download_from_youtube_with_change_url.jpg]
2. ربات دانلود از یوتیوب برای اندروید
کاربران تلگرام معمولا از نسخه اندرویدی آن استفاده می کنند. به راحتی می توانید با استفاده از یک ربات، ویدیوهای خود را از یوتیوب با گوشی اندروید دانلود کنید. ربات های بسیار کاربردی مثل @youtubednbot وجود دارد که شما می توانید در خصوص دانلود از یوتیوب در اندروید از آن ها کمک بگیرید.
[تصویر:  download_youtube_videos_from_telegram.jpg]
3. نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی اندروید
با فراگیرتر شدن گوشی های هوشمند به راحتی می توانید از طریق نرم افزارهای مختلفی که در سیستم عامل اندروید برای دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارد این کار را انجام دهید. در اینجا نرم افزارهای مربوط به سیستم عامل اندروید را معرفی می کنیم. البته باید به یک نکته توجه کرد از نظر یوتیوب، دانلود از سایت ها  و نرم افزارها غیر قانونی است. به همین دلیل این نرم افزارها در Google play وجود ندارند و باید آن ها را از طریق سرچ در مرورگر خود نصب و راه اندازی کنید.
[تصویر:  download_frome_youtube_with_android_software.jpg]
دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی اندرویدی یکی از چالش هایی است که کاربران هنگام مشاهده یک ویدیو در یوتیوب با آن مواجه می شوند چرا که به صورت پیش فرض در این شبکه اشتراک گذاری فیلم دکمه ای برای دانلود کلیپ وجود ندارد. حتما با خود می پرسید پس چطور در گوشی اندرویدی ویدیو از یوتیوب دانلود کنیم؟ باید بگوییم روش های دانلود کلیپ از youtube در اندروید بسیار ساده و البته کاربردی هستند که در این آموزش معرفی کردیم.
اگر تمایل دارید با نحوه استفاده از هر یک از این روش ها بیشتر آشنا شوید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود رایگان فیلم از یوتیوب