مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مشاوره تربیت فرزند رایگان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشاوره تربیت فرزند به صورت رایگان در واتس اپ

شاید در مسیر تربیت فرزندتان با مشکلاتی مواجه شده باشید که نیاز دارید یک مشاور دلسوز کنارتان باشد تا بهترین راه عبور از چالش را به شما نشان دهد.
چند نمونه از چالش های تربیت فرزند که والدین در طول زندگی با آنها درگیر هستند.
مشکلاتی که به صورت ارثی از پدر یا مادر به فرزندان منتقل میشوند و باعث بروز رفتاری خلاف عرف جامعه می‌شود.
الگو برداری اشتباه از مربی، با اشتغال مادران فرزندان احتیاج به سرپرست در مدت نبود مادر دارند .
یا باید فرزندان را به مهد کودک سپرد ممکن است فرزندتان در مهدکودک با همسالانی مواجه شود که الگوی رفتاری مناسبی برای او نباشد یا مربی او در خانه رفتار و برخورد اشتباهی داشته باشند
برای جبران این الگوهای رفتاری اشتباه میتوان از مشاوره تربیت فرزند کمک گرفت.
رفتارهای پرخاشگرانه والدین  نیز یکی از مواردی است که در شرایطی چون تنبیه فرزند یا مواقعی که بچه ها فکر میکنند در بین او و برادر یا خواهرش تبعیض قائل میشوید میتواند یک مشاور تربیت فرزند به شما مشورت دهد
این طرز فکر میتواند باعث بروز رفتارهایی چون لجبازی یا گوشه گیری و خجالتی شدن شود.

موارد بالا چند نمونه از مشکلات تربیت فرزند هستند که والدین درگیر آن هستند، مسائلی چون بیش فعالی حسادت دروغگویی ترس بیش از حد انزوا طلبی و خجالتی بودن و فحاشی میتواند مشکلات دیگری باشد که نیاز است یک مشاور تربیت فرزند به آنها پاسخ دهد.
البته ناگفته پیداست با رشد و ورود فرزندان به مرحله بلوغ سوالات بیشتری در ذهن پدر و مادر هست که باید توسط یک مشاور امین پاسخ داده شود.
شما علاوه بر تماس از طریق تلگرام و واتس اپ می‌توانید سوال خود را در انجمن مشاوره خانواده  مطرح نمایید تا روانشناس خانواده تا رسیدن بهنقطه مطلوب با شما همراه باشد. این گفتگو بین شما و مشاور عطاملک هیچگاه قطع نخواهد شد و هر زمان که سوالی در ذهنتان درباره آن مشکل شکل گرفت می‌توانید مجددا به گفتگو بپردازید.
جهت تماس با مشاور تربیت فرزند روی لینک زیر کلیک کنید
مشاوره خانواده آنلاین و رایگان در واتساپ و سروش