مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: خدمات اکتیو شبکه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خدمات اکتیو شبکه، از جمله خدماتی است که برای پیاده سازی کامل یک شبکه به آن نیاز خواهیم داشت. خدمات اکتیو شبکه به خدماتی مانند نصب آنتی ویروس شبکه، پیکربندی تجهیزات شبکه و مواردی از این دست گفته می‌شود. هر شبکه‌ای وابسته به ساختار و همچنین موارد مورد نیاز خدمات اکتیو مختلفی می‌خواهد و نمی‌تواند بدون نیاز سنجی خدمات شبکه اقدام به انجام خدمات اکتیو پرداخت. هزینه خدمات active به میزان نفر ساعت کار و همچنین میزان تخصصی بودن خدمت بستگی زیادی دارد.

[url=https://taraznet.com/contact-us/][/url]ضمانت و گارانتی خدمات اکتیو ترازنت
خدمات و تجهیزات اکتیو شبکه ارائه شده، حداقل تا ۱ ماه و حداکثر بنابر نوع سرویس و نرم‌افزار درخواستی و همچنین شرایط خاص پروژه تغییر می‌کند. در صورت نیاز مشتریان، امکان ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به صورت قراردادهای پشتیبانی شبکه سالیانه وجود دارد. ساختار نرم افزاری سرورها، استفاده مطمئن از اطلاعات روی سرورها را امکان پذیر می‌کند. آرامش را به محل کار خود بازگردانید!

شناخت گروه ترازنت
گروه متخصص ترازنت آماده ارائه کلیه خدمات شبکه و سخت افزار، خدمات کامپیوتر و سرور، مشاوره و پشتیبانی شبکه، نصب و راه‌اندازی شبکه، طراحی شبکه، خدمات پسیو شبکه، خدمات اکتیو شبکه، کابل کشی شبکه، خدمات نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته و … به تمامی سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ و کوچک، مدارس، هتل‌ها و … است، همچنین این شرکت آماده خدمت رسانی در جهت ارتقا و بهینه سازی و راه اندازی اتاق سرور و شبکه نیز است.
شرکت ما در این بخش با ارائه خدمات اکتیو شبکه به صورت کاملاً تخصصی و با در نظر گرفتن تمامی خواسته‌های مشتریان صورت می‌گیرد. این خدمات پس از ارائه تا مدت محدود دارای پشتیبانی رایگان برای اثبات کیفیت و ضمانت به مشتریان است و در صورت نیاز مشتریان به خدمات پشتیبانی بلند مدت، قرداد پشتیبانی شبکه منعقد خواهد شد.

مفهوم خدمات اکتیو شبکه
خدمات شبکه به دو قسمت کلی خدمات اکتیو و خدمات پسیو دسته بندی می‌شود. خدمات اکتیو دسته‌ای از خدمات است که مربوط به خدمات زیر ساختی نمی‌شوند و مواردی از قبیل ارائه خدمات نرم افزاری، نصب آنتی ویروس روی شبکه و موارد نام برده شده در بالا خلاصه می‌شود.  شرکت ترازنت بزرگ‌ترین شرکت ارائه دهنده خدمات اکتیو شبکه در تهران، تا کنون توانسته است خدمات مختلفی را به کسب و کارهای گوناگون ارائه دهد.
در حالت کلی خدمات اکتیو شبکه را می‌توان مجموعه خدماتی در نظر گرفت که بعد از نصب و پیاده سازی کارهای پسیو شبکه انجام می‌شود. هرگونه عملیات نرم