مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: گریم فاطمه معتمد‌آریا دردسرساز شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام فرزندان ایران سلام فرزندان جوین
گریم فاطمه معتمد‌آریا دردسرساز شد



در حالی که همچنان بسیاری از مخاطبان امیدوارند فیلم جدید بهرام بهرامیان با عنوان «پریناز» را در جشنواره ببینند، تازه‌ترین اخبار حکایت از آن دارند که ان فیلم فعلا توقیف است و نمایش آن در جشنواره منتفی است.

در حالی که همچنان بسیاری از مخاطبان امیدوارند فیلم جدید بهرام بهرامیان با عنوان «پریناز» را در جشنواره ببینند، تازه‌ترین اخبار حکایت از آن دارند که ان فیلم فعلا توقیف است و نمایش آن در جشنواره منتفی است.

در دو روز گذشته بهرامیان به همراه عبدالمحمد نجیبی تهیه‌کننده فیلم در جلساتی که با دست‌اندرکاران جشنواره داشت سعی کرد آن‌ها را نسبت به نمایش این فیلم در جشنواره متقاعد کند، اما گویا این جلسات نتیجه مثبت نداشته و نمایش فیلم در جشنواره منتفی است.

[تصویر:  59346_834.jpg]
بهرامیان سعی خود را کرد که با اعمال اصلاحات پیشنهاد شده از سوی دست‌اندرکاران جشنواره، نسخه‌ای قابل نمایش از فیلم را به مسئولان ارائه دهد، اما گویی با نمایش همین نسخه اصلاح‌شده هم موافقت نشده است.

گویا گریم خاص فاطمه معتمدآریا در این فیلم عامل اصلی اصلاحات وارده بر آن بوده و بهرامیان هر اندازه کوشیده با اصلاحات پیشنهادی کنار آید، اما در نهایت حتی شرایطی برای دریافت پروانه نمایش موقت فیلم هم فراهم نشده است.
من شخصا هیچ مشکلی در این گریم نمی بینم
شاید چون یه خورده شبیه مردها شده گیر دادن

همین گیر دادن های بی مورد باعث شده صنعت فیلم ساری ما به اون حد رشد خودش نرسه

اخه اکران یه فیلم ( به رنگ ارغوان ) بعد 10 سال Atamalek (19)
Atamalek (5)Atamalek (5)اخه من موندم چرا توي فيلم ها وقتي ميخوان يه جنوبي نشون بدن اينجوريش ميكنن
يه كم توجه كنيد متوجه حرفم ميشيد
فک کنم از سر استین ها و بشه جنوبی بودن رو تشخیص دادAtamalek (25)
اره به لباس محلي استان هرمزگان ميخوره البته اگه اشتباه نكرده باشم
Heartمن فك مي كنم فقط خواستن بگن اين خانوم خيلي سنتي و متعصبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولي بانمكه،نه؟ ايشالا بعد ده سال اكران ميشه ميريم ميبينيم. البته من عاشق بازي فاطمه معتمد آريام البته به جز روبوسيش با مجري مرد برنامه تلويزيوني
                                                         Atamalek (13)