مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: برند موبایل افراد معروف دنیا چیه؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
موبایل افراد پولدار چیه؟
اگر دنبال هستید برند گوشی موبایل افراد ثروتمند و روئسای شرکت های مهم فناوری را بدانید با عطاملک همراه باشید.
آیا سلبریتی‌ها و آدم‌های ثروتمند واقعا خیلی روی گوشی‌شان حساس هستند یا هر برندی که کارشان را راه بیندازد، برای آنها کافی است؟ آیا خیلی مواظب هستند که یک دفعه از گوشی ساخت شرکت رقیب استفاده نکنند؟ آیا در انتخاب گوشی دغدغه‌های امنیتی دارند؟
بیل گیتس
بیشتر گوشی‌هایی که دست بیل گیتس دیده شده اندرویدی هستند. البته اگر پروژه ویندوز فون واقعا موفق می‌شد باید چیز دیگری می‌دیدیم.
البته بیل گیتس با گوشی آی‌فون هم دیده شده، اما معمولا از گوشی اندرویدی استفاده می‌کند. گوشی آی‌فونی که دست او دیده شده یک گوشی خارج از رده آی‌فون ۵S است!
جف بزوس

صاجب آمازون و مؤسس آن، از گوشی بلکبری در سال ۲۰۱۲ استفاده می‌کرد و بعد با گوشی سامسونگ دیده شد تا اینکه آمازون گوشی آمازون فایر را رونمایی کرد. اما کسی واقعا نمی‌داند که او در حال حاضر از چه گوشی‌ای استفاده می‌کند.
ایلان ماسک
رئیس تسلا هیچ وقت به صورت رسمی نگفته که از چه گوشی‌ای استفاده می‌کند. البته او در صحبت‌هایش چند بار به استفاده‌اش از آی‌فون یا آی‌پد اشاره کرده است. در مجموع می‌شود گفت که او طرفدار آی‌فون است.
ایوان اشپیگل
مؤسس اسنپ‌چت یک کاربر آی‌فون بوده، اما گوشی فعلی او مشخص نیست. یکب ار هم گفته بود که از کیس برای آی‌فون خود استفاده نمی‌کند، چون خیلی مواظبش است.
مارک زاکربرگ
رئیس فیس‌بوک از آی‌فون استفاده می‌کند و گفته شده که گوشی‌های آی‌فون را به خاطر ارتباط شخصی خود با مدیران اپل، به رایگان می‌گیرد.
تیم کوک
این را دیگر خودتان می‌دانید!
لری پیچ و سرگوی برین
مؤسسان گوگل از گوشی‌های اندرویدی مختلفی استفاده می‌کنند. سرگئی برین یم گوشی نکسوس دارد، اما تصور می‌شود که در حال حاضر پیکسل داشته باشد. البته نخستین گوشی‌ای که او استفاده کرد یک بلکبری بود.
تراویس کالانیک
مؤسس اوبر از آی‌فون استفادهمی‌کند.
ساندار پیچای
رئیس گوگل نخستین گوشی هوشمند خود را در سال ۲۰۰۶ خرید ولی نخستین گوشی او در سال ۱۹۹۵ یک گوشی موتورولای استار‌تک بود.
در سال ۲۰۱۵ گفت که او ۲۰ تا ۳۰ گوشی در خانه دارد که بیشتر آنها ساخت گوگل هستند.
منبع یک پزشک