مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: دکتر خلیل اله سردارنیا (سردارآبادی)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چون ازقسمت مشاهیرخوشم آمد لازم دیدم جسارت نموده ودکتر خلیل را(بدون اجازه ی خودش )معرفی کنم:
دکترسردارنیا متولد روستای سردارآباد است .به احتمال زیاد باید متولد1352 باشد .دردبیرستان شیدچمران نقاب درس خواند.جزوشاگردان ممتازبود.بااین که ازنعمت سایه ی پدرومادرمحروم شد،خللی درارده ی بلندش به وجود نیامد .درسال68 بارتبه ی شانزده دررشته ی علو م سیاسی وارددانشگاه تهران شد.وسپس بارتبه ی 4 درکارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس ادامه ی تحصیل داد وبارساله ی دکتری باعنوان«موانع توسعه ی سیاسی دردوره رضا خان »فارغ التحصیل شد.این رساله ارزنده ازطرف استادان علوم سیاسی جزو منابع مقطع کارشناسی ارشد علوم سیاسی شناخته شد .بارتبه یک درمقطع دکترای علوم سیاسی دانشگاه تهران ادامه تحصیل داد.باتمام کردن دوره دکتری درسال85 ازآموزش پرورش استعفاداد ودردانشگاه شیراز مشغول تدریس شد. سربلند باد.
علی اکبر ملایجردی
اکبراقا، عقلتان گل کرد! با ان همه *** که دارید یادی هم از دکتراسماعیل ملایجردی ، دکترقاسم جعفری، دکترفشانجردی،دکترودکتر..........دکترشمسا می کردید.حالا شاید شماهم جزء نخبه های جوین باشید ، اون *** که می زنید.مدرک شماهم می تواند افتخارافرین باشد،فوق لیسانس ***

نوشته شما بدلیل مغایرت با قوانین انجمن ویرایش شده
قوانین انجمن را مطالعه نمایید
با سپاس فراوان از آقای ملایجردی بخاطر معرفی دکتر سردارنیا.
و انتقاد شدید از کاربر عطاملک :
دوست عزیز در مطالب ارسالی قبلی شما ، شما را انسانی منطقی و منصف می پنداشتم.
آقای ملایجردی لطف کردن و یکی از افراد موفق شهرستان در زمینه علمی را معرفی نمودند دلیلی برای بی حرمتی و گوشه کنایه وجود ندارد.( اگر وی را میشناسید و خصومت شخصی دارید جایش اینجا نیست).
باید یا معرفی تک تک افراد موفق شهرستان در زمینه علمی و بخصوص دانشجویان برتر کنکورها و المپیاد ها انگیزه ای برای دانش آموزان شهرستان ایجاد کنیم . (همچون طرح نخبگان انجمن جغتای)
کسی از آمار دانش آموزانی که قبل از مقطع دیپلم ترک تحصیل می کنند خبر دارد. اگر این گونه پیش رود هیچ امیدی در آینده به پیشرفت جوین نیست واگر باشد {با دغدغه های فراوان مثل الان} توسط متخصصین شهرستان های دیگر است. (تا حال به این فکر کرده ایم که چرا تمام کارگران کارخانه قند جوینی هستند واکثر مدیران و مسئولان از سبزوار و دیگر شهرستان ها هستند)
(بباید عطاملک ها را زنده کنیم !!!)
واقعا جای تعجب است که چرا بعضی ازافراد به علت بخل ذاتی از شایستگی دیگران بدشان می آید.معرفی کردن دکتر خلیل دلیل براین نیست که آقایان دکتر ملایجردی ودیگران شایستگی ندارند.شما جناب آقای معلوم الحال که دل سوز جوین!!!!!!هستید دوستان دیگررامعرفی کنید.هرچند معلوم است که به غیرازخودتان چشم دیدن هیچ کس راندارید. دکترملایجردی ،دکترجعفری ،دکترفشانجردی و...همه به استادی دکترخلیل اقرار میکنند.اودرعلوم سیاسی جزو استادان برترکشوراست.آقای ملایجردی بسیارکاربجایی کرده است.دستش دردنکند.
گربدی گفت حسودی ورفیقی رنجید گوتوخوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
(۱۳۹۱-۲-۱۶، ۰۹:۱۵ عصر)عطاملک نوشته است: [ -> ]اکبراقا، عقلتان گل کرد! با ان همه *** که دارید یادی هم از دکتراسماعیل ملایجردی ، دکترقاسم جعفری، دکترفشانجردی،دکترودکتر..........دکترشمسا می کردید.حالا شاید شماهم جزء نخبه های جوین باشید ، اون *** که می زنید.مدرک شماهم می تواند افتخارافرین باشد،فوق لیسانس ***

نوشته شما بدلیل مغایرت با قوانین انجمن ویرایش شده
قوانین انجمن را مطالعه نمایید
آقای جفاملک اگر چشم دیدن دیگران رابه غیرازخودت داشتی ،بهتر ازین استدلال می کردی .ازکوزه همان برون تراود که دراوست.حداقل توکه آدم مقام طلبی هستی ودوست داری همه ازتوتعریف بکنند،دست کم به گونه ای حرف بزن که دلیل برصحت عقلت باشد.نه برسخافت آن.آدم های بزرگ ازبزرگی دیگران ناراحت نمی شوند وسعی می کنند حرف های بزگ برزبان جاری کنند.زبان انسان کلید شخصیت اوست.بااین گونه حرف زدنت مردم هرچه بهتر به شخصیتت پی می برند.هرچند که مردم نقاب کوچک وبزرگ خوب تورامی شناسند.بدان که باتخطئه ی امثال اکبر آقا نمی توانی آب رفته رابه جوی بازکردانی.حیف ازجوین که آدم های کوته بینی امثال حضرت عالی قلم به دستان اوهستید.«خدایا به آن هایی که عقل دادی چه ندادی،وبه آن هایی که عقل ندادی چه دادی»

متین

سلام برهمشهریها با محبت وبا خسته نباشید به دست اندرکاران انجمن :خدمت آقا میثم عزیز عرض میکنم حقیر بدلیل مشغله چند وقتی بود به سایت انجمن سرنزده بودم امروز فرصتی بدست آمد و خواستم با دیدن سایت واطلاع از احوالات همشهریانم انرزی بگیرم ! اما ای کاش امروز هم این فرصت را نمی یافتم ! و یا حداقل به صفحه آثار ومفاخر سر نمی زدم ! چون با دیدن هتاکی فردی که به دکتر سردارنیا کرده عوض نیرو گرفتن دنیای غم بدلم نشست /لازم به توضیح است که بنده نه دکتر سردارنیا را می شناسم ونه فرد هتاک را ! حتی هر دو را تاکنون یکبار هم ندیده ام اما چون به زادگاهم عشق می ورزم و هم به موفقیت مردمش وهم به سربلندی جوین غزیز علاقه دارم .از حسادت این فرد بسیار دلگیر شدم ! بنده یکی از دلایل عقب ماندگی منطقه را از همین موارد می دانم . ای کاش کمی از مردم موفق جغتای (نسبت به جوین )یاد می گرفتیم و عوض خراب کردن یک دیگر کمی پشتیبان همدیگر بودیم! خدا رحمت کند مرحوم اصغر مظلومی را .شب وروزاش را برای ارتقاء جوین به شهرستان گذاشته بود .سال 1375 حقیر در وزارت دفاع مشغول بودم و موقعیتی را داشتم . مرحوم به بنده مراجعه کرد و برای ارتفاء جوین کمک خواست .حقیر هم ارتباطی را با مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور برقرار کردم و نهایتا موافقت ایشان را گرفتیم (مدارک موجود است) اما بدلیل سنگ اندازی بعضی از همشهریان وهمکاری نکردن شهردار وقت ارتقاء جوین به شهرستان چندین سال عقب افتاد . اگر چنین موقعیتی برای جغتای پیش می آمد آیا کسی از مردم آنجا یافت می شد که سنگ اندازی کند؟ البته لازم بذکر است که سنگ اندازی وعدم همکاری شهردار وقت تنها بدلیل حسادت وکینه توزی با مرحوم مظلومی و همفکرانش بود.ولاغیر! مقصود از نوشتن این مطلب فقط نشان دادن نتیجه بخل وحسادت بود چون مرحوم مظلومی تنها بنفع خود تلاش نمی کرد .وعایدات تلاشهای ایشان بنفع منطقه بود ولی حسادت وغرض ورزی تعدادی با شخص مرحوم باعث چندین سال عقب افتادگی منطقه شد .پس دوستان بیائید بجای حسادت کمی به یکدیگر احترام بگذاریم و همدیگر را قبول داشته باشیم .خداوند هم از اینگونه رفتارها با یکدیگر واحترام به دیگران استقبال می کند و راه برای موفقیت هموارتر می سازد.انشاالله سرهنگ بازنشسته متین پور

متین

سلام برهمشهریها با محبت وبا خسته نباشید به دست اندرکاران انجمن :خدمت آقا میثم عزیز عرض میکنم حقیر بدلیل مشغله چند وقتی بود به سایت انجمن سرنزده بودم امروز فرصتی بدست آمد و خواستم با دیدن سایت واطلاع از احوالات همشهریانم انرزی بگیرم ! اما ای کاش امروز هم این فرصت را نمی یافتم ! و یا حداقل به صفحه آثار ومفاخر سر نمی زدم ! چون با دیدن هتاکی فردی که به دکتر سردارنیا کرده عوض نیرو گرفتن دنیای غم بدلم نشست /لازم به توضیح است که بنده نه دکتر سردارنیا را می شناسم ونه فرد هتاک را ! حتی هر دو را تاکنون یکبار هم ندیده ام اما چون به زادگاهم عشق می ورزم و هم به موفقیت مردمش وهم به سربلندی جوین غزیز علاقه دارم .از حسادت این فرد بسیار دلگیر شدم ! بنده یکی از دلایل عقب ماندگی منطقه را از همین موارد می دانم . ای کاش کمی از مردم موفق جغتای (نسبت به جوین )یاد می گرفتیم و عوض خراب کردن یک دیگر کمی پشتیبان همدیگر بودیم! خدا رحمت کند مرحوم اصغر مظلومی را .شب وروزاش را برای ارتقاء جوین به شهرستان گذاشته بود .سال 1375 حقیر در وزارت دفاع مشغول بودم و موقعیتی را داشتم . مرحوم به بنده مراجعه کرد و برای ارتفاء جوین کمک خواست .حقیر هم ارتباطی را با مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور برقرار کردم و نهایتا موافقت ایشان را گرفتیم (مدارک موجود است) اما بدلیل سنگ اندازی بعضی از همشهریان وهمکاری نکردن شهردار وقت ارتقاء جوین به شهرستان چندین سال عقب افتاد . اگر چنین موقعیتی برای جغتای پیش می آمد آیا کسی از مردم آنجا یافت می شد که سنگ اندازی کند؟ البته لازم بذکر است که سنگ اندازی وعدم همکاری شهردار وقت تنها بدلیل حسادت وکینه توزی با مرحوم مظلومی و همفکرانش بود.ولاغیر! مقصود از نوشتن این مطلب فقط نشان دادن نتیجه بخل وحسادت بود چون مرحوم مظلومی تنها بنفع خود تلاش نمی کرد .وعایدات تلاشهای ایشان بنفع منطقه بود ولی حسادت وغرض ورزی تعدادی با شخص مرحوم باعث چندین سال عقب افتادگی منطقه شد .پس دوستان بیائید بجای حسادت کمی به یکدیگر احترام بگذاریم و همدیگر را قبول داشته باشیم .خداوند هم از اینگونه رفتارها با یکدیگر واحترام به دیگران استقبال می کند و راه را برای موفقیت هموارتر می سازد.انشاالله سرهنگ بازنشسته متین پور