مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: collagen mag
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیا می توانید کلاژن بیش از حد مصرف کنید؟

بهتر است بیشتر از دوزهای توصیه شده که روی جعبه یا توضیحات محصول می بینید مصرف نکنید. آنها معمولاً برای شما بهینه شده اند تا بهترین نتایج را ببینید. با این حال، اگر مصرف بیش از مقدار تجویز شده چیزی است که شما مشتاق انجام آن هستید، بهتر است قبل از شروع روتین کلاژن با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی و پزشک تغذیه خود مشورت کنید. از این گذشته، باید به خاطر داشته باشید که کلاژن پروتئین است و اگر بیش از حد مصرف کنید، ممکن است احساس «پری» ناخوشایندی در شما ایجاد کند.

آیا کودک من می تواند کلاژن مصرف کند؟

در حال حاضر، هیچ خطر شناخته شده ای در مورد کلاژن و کودکان وجود ندارد. ما وقتی مواد غذایی مختلف مصرف می کنیم کلاژن طبیعی وارد بدنمان می شود و کودکان نیز در مصرف این غذاها از این قاعده مستثنی نیستند: ماهی، مرغ و سفیده تخم مرغ. بنابراین، به طور کلی، وقتی صحبت از مصرف کلاژن در دوزهای کم به میان می آید، نباید هیچ خطر یا آسیبی برای فرزندان شما وجود داشته باشد. اما، به عنوان والدین خوب، باید به خاطر داشته باشیم که هر کودک نیازهای غذایی متفاوتی دارد و ممکن است در شرایط خاصی باشد. بهتر است با یک پزشک یا متخصص اطفال یا یک متخصص تغذیه خبره صحبت کنید.

آیا کلاژن می تواند به افزایش وزن کمک کند؟

جواب کوتاه، نه است. کلاژن به افزایش وزن کمک نمی کند. آیا می دانید چه چیزی به افزایش وزن کمک می کند؟ دریافت کالری بیشتر از آنچه می سوزانید باعث افزایش وزن می شود.

چه مدت باید کلاژن مصرف کنم؟ آیا می توانم از مصرف کلاژن استراحت کنم؟

هیچ جدول زمانی مشخصی توسط مقامات بهداشتی در مورد مدت زمان مصرف کلاژن وجود ندارد. با این حال، نکته نهایی در مورد ساخت برنامه کلاژن شما به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. این که آیا می خواهید مادام العمر کلاژن مصرف کنید، یا فقط یک برنامه 12 هفته ای برای شما کافی است، یا اینکه می خواهید از پپتیدهای کلاژن فاصله بگیرید، به انتخاب شخصی شما و اینکه چرا از ابتدا مصرف کلاژن خود را شروع کرده اید، خلاصه می شود. .