مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: collagen mag
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
3 راه برای استفاده حداکثری از نوشیدنی کلاژن

بسیار خوب، راه های مختلفی برای استفاده حداکثری از نوشیدنی کلاژن و جلوگیری از کلوخه شدن وجود دارد. و در این مقاله، ما قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. نوشیدنی‌های کلاژن یکی از محبوب‌ترین راه‌های مصرف کلاژن هستند و مهم است که در مورد روش‌هایی صحبت کنیم که بهترین استفاده را از نوشیدنی کلاژن داشته باشید.

I.مکملی را پیدا کنید که برای شما مفید است

وقتی در مورد نوشیدنی کلاژن صحبت می کنیم، این برای افراد مختلف به معنای متفاوت است. برخی از افراد در قهوه صبح خود کلاژن مصرف می کنند، برخی در اسموتی های بعد از ظهر خود کلاژن را با هم ترکیب می کنند، برخی بعد از تمرین در باشگاه از شیکر استفاده می کنند و برخی این کار را به روش قدیمی انجام می دهند: با یک لیوان آب سرد. مهم نیست که فنجان چای شما چیست (در واقع، ممکن است در فنجان چای شما باشد!) مهمترین چیز این است که کلاژن مناسب با طعم مناسب را پیدا کنید که برای شما مفید است. بیشتر قهوه‌خورها قهوه‌های بدون طعم را مصرف می‌کنند، زیرا نمی‌خواهند طعم قهوه‌هایشان را تغییر دهند. اما طرفداران اسموتی دوست دارند پودرهایی با طعم شیرین مصرف کنند تا از نوشیدنی کلاژن خود با طعم مناسب حداکثر استفاده را ببرند. فقط باید تحقیق کنید و بفهمید که چه مکمل کلاژن برای شما مفید است.

II. بدون توده! (چگونه به طور موثر از جمع شدن نوشیدنی کلاژن خود جلوگیری کنید)

خوب، بیایید در مورد جمع شدن صحبت کنیم. داشتن توده در نوشیدنی پودر کلاژن طبیعی است، اما ایده آل نیست زیرا اکثر پودرهای پپتیدهای کلاژن موجود در بازار هیدرولیز می شوند و باید به راحتی در نوشیدنی شما حل شوند. اما با این حال، کاملاً طبیعی است که کمی انباشته شوید. در این صورت هم زدن بهترین دوست شماست. پودر کلاژن خود را حدود 30 تا 40 ثانیه هم بزنید، هم بزنید و هم بزنید تا دیگر توده ای نبینید و از نوشیدنی کلاژن خود نهایت استفاده را ببرید.

Collagen Mag

III.تکان بده، تکان بده، آن نوشیدنی کلاژن را برای من تکان بده!

یکی دیگر از راه‌های عالی برای نوشیدن کلاژن این است که شیکرهایی را که احتمالاً قبلاً برای شیک‌های پروتئینی خود استفاده کرده‌اید، اکنون برای شیک‌های کلاژن ترکیبی شخصی خود تهیه کنید. فقط مطمئن شوید که مکمل و طعم مناسب را انتخاب کرده اید، و شما خوب خواهید بود! از شیک در یک بعد از ظهر دنج، بعد از تمرین، یا قبل از دویدن لذت ببرید، یا به سادگی روی مبل خود بنشینید و برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید.