مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بهترین فیلم های سال 2020
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  2020_movies.jpg]

بهترین فیلم های 2020 چه فیلم هایی هستند؟ کدام فیلم ها از نظر تماشاگران و منتقدین به عنوان فیلم های برتر 2020 انتخاب شدند؟ سال 2020 نیز یکی از خاص ترین سال ها برای تولیدکنندگان و سینماگران جهان بود. به نظر در سال 2020 اکثر فیلمسازان آمریکایی و اروپایی تصمیم گرفتند با خلق آثاری نو و جذاب تماشاچیان بیشتری را به سالن سینماها بکشانند. اما همه گیری کرونا به مدت کوتاهی توانست صنعت فیلمسازی جهان را فلج کند. به گونه ای که خیلی از تهیه کنندگان بهترین فیلم های سال 2020 تصمیم گرفتند فیلم های خود را بر بستر اینترنت عرضه کنند. این مشکلات سبب نشد تا فیلمسازان بیکار بنشینند و شاهد ساخت فیلم هایی تحسین برانگیز در سال 2020 در بحبوحه پاندمی کرونا بودیم. فیلم های متنوع و جذابی در سال 2020 اکران شده که از میان آنان برخی برنده جوایز شده اند. اصولا اعطای جوایز به فیلم های برتر سال بر اساس نگاه بینندگان و همچنین نظریه منتقدین فیلم و سریال صورت می گیرد. بر همین اساس در این مقاله از میزبان فا مگ در تهیه لیست فیلم های برتر 2020 دو فاکتور را در نظر گرفتیم و لیستی متشکل از بهترین فیلم های 2020 از نظر imdb و بهترین فیلم های 2020 از نگاه تماشاگران را گرداوری کردیم.
1. میناری Minari
جاکوب به قصد کار در یک زمین کشاورزی و برای تحقق رویای خودش، خانواده خود را از کالیفرنیا به آرکانزاس می برد. هدف جاکوب این است که با پرورش محصولات کشاورزی در این مزرعه فروش خوبی داشته باشد. در حالی که همه چیز برای جاکوب خوب پیش می رود، همسرش مونیکا به شدت نگران فرزندشان دیوید است. آنها برای این که به دیوید کمک کنند، مادربزرگش را از کره به آمریکا می آورند. مادربزرگی ک بنظر بداخلاق است اما قلبا اینطور نیست اگرچه در ابتدا دیوید رابطه خوبی با مادربزرگش ندارد اما در مورد کاشت گیاه میناری از مادربزرگ آموزش می بیند.

[تصویر:  Minari_movie.jpg]
2. بگذار برود Let Him Go
داستان این فیلم درام در مورد یک کلانتر بازنشته به نام جورج است که با همسرش ماگارت و خانواده پسرش زندگی می کند. به تازگی نوه شان جیمی به دنیا آمده است. در یک حادثه ناگوار، پسرشان از اسب می افتد و کشته می شود. حالا بزرگ کردن نوه شان جیمی برای جورج و مارگارت یک چالش است. پس از سه سال  لورنا یعنی عروس خانوده با مرد دیگری ازدواج می کند و همراه جیمی به شهر داکوتا می روند. لورنا با جیمی بسیار بدرفتار است. موضوعی که به شدت جورج و مارگارت را در مورد سلامت روانی او مشکوک کرده است.

[تصویر:  Let_Him_Go_movie.jpg]
3. لانه The Nest
داستان این فیلم مهیج در مورد یک کارآفرین و تاجر به نام روری است. روری اصالتا انگلیسی است اما به همراه آلیسون و فرزندانش در نیویورک زندگی می کند. روری اعتقاد دارد در امریکا فرصت های رشد کسب و کارها بسیار کم است. از این رو آلیسون را متقاعد می کند تا به انگلیس مهاجرت کنند.آلیسون علی رغم علاقه به زندگی در اروپا، با اکراه این پیشنهاد را می پذیرد. اما در انگلیس شرایط برای روری به خوبی پیش نمی رود. او کاملا ورشکست می شود اما تمام تلاشش این است که این موضوع را از خانواده و دیگران پنهان کند. روری برای بهتر شدن کسب و کارش تلاش می کند اما همواره به بن بست می خورد. طوری که حتی پول کرایه تاکسی هم ندارد. آلیسون این موضوع را متوجه می شود.

[تصویر:  The_Nest_movie.jpg]
4. نگهبانانی از دیرباز The Old Guard
اندی رهبر یک گروه از جنگجویان نامیرا و جاودانه است که برای کمک به مردم ستمدیده فعالیت می کند. یک تبهکار بزرگ قصد دارد راز جاودانگی آنها را بفهمد.این تبهکار می خواهد  گرو اندی را نابود کرده و خودش به جاوانگی برسد. او برای یافتن این گروه، حتی یک مامور سیا به نام کوپلی را مجاب می کند تا او هم دنبال این گروه بگردد و آنها را به دام بیاندازد. کوپلی خود را به گروه اندی نزدیک می کند و از آنها می خواهد یک ماموریت در سودان انجام دهند اما…

[تصویر:  The_Old_Guard_movie.jpg]
بهترین فیلم های 2020 از نظر شما کدام هستند؟ آیا در فهرست فیلم های برتر 2020 که نام بردیم فیلم های مورد علاقه شما نیز ذکر شده؟ انواع متنوعی از فیلم سینمایی خارجی 2020 تولید و اکران شده است اما تنها برخی از آنان ارزش دیدن دارد اگر شما نیز به دنیای فیلم و سریال علاقه دارید و به دنیای فیلم های جدید می گردید که در چند سال اخیر اکران شده اند می توانید سری به لیست فیلم های خارجی 2020 بزنید. در این فهرست فیلم های اکران شده سال 2020 مورد بررسی قرار گرفته و لیستی شامل بهترین فیلمهای 2020 از نظر imdb و فیلم های خارجی برتر 2020 از نگاه تماشاگران گردآوری کرده ایم.
بهترین فیلم های 2020 جهان + معرفی 30 فیلم برتر