مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: هزینه پروتز سینه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عمل پروتز سینه یکی از عمل‌های زیبایی سینه است که کارکرد اصلی آن حجیم و سفت کرن پستان است. البته ناگفته نماند که پس از استفاده از پروتز فرم سینه بسیار زیبا خواهد شد.
یکی از مواردی که همواره مورد سوال بوده است، هزینه لیفت سینه است. عوامل مختلفی در این قیمت عمل زیبایی سینه تاثیر گذار است.
مواردی مانند جنس پروتز، میزان تجربه پزشک و غیره می‌تواند در تعیین نرخ پروتز سینه تاثیرگذار باشد در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.
قیمت عمل جراحی ماستوپکسی در تهران
کلینیک بیتا با سال‌ها تجربه در زمینه عمل لیفت سینه در حال حاضر عمل لیفت سینه و تمام عمل‌های زیبایی سینه را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.
هزینه پایه عمل لیفت سینه در تهران از ۲ میلیون‌ تومان شروع می‌شود و تا مبالغ بالاتر ادامه خواهد داشت. در صورتی که قصد اطلاع از هزینه جراحی لیفت سینه را دارید پیشنهاد می‌کنیم با کلینیک بیتا تماس حاصل کنید.
چه مواردی در قیمت عمل لیفت سینه (Breast lift) تاثیرگذار است؟
گفتیم که هزینه یک عمل جراحی به موارد مختلفی ارتباط دارد که از جمله این موارد می‌توان گزینه‌های زیر را با بیشترین تاثیر در نظر گرفت.
  • قیمت پروتز سینه

  • هزینه لباس عمل

  • هزینه دارو و نسخه‌های پزشک

  • هزینه بیهوشی

  • هزینه آزمایشات

  • محل انجام عمل

  • میزان تخصص پزشک
موارد نام برده شده در بالا پر اهمیت‌ترین مواردی بودند که در قیمت عمل پروتز سینه تاثیرگذار است.
نرخ پروتز سینه سالینی و سیلیکونی
دو نوع رایج از پروتز را می‌توان سالینی و سیلیکونی در نظر گرفت. این که از کدام یک از این پروتزها استفاده شود بستگی زیادی به نظر جراح دارد.
تجربه جراح در هر عمل یکی از موارد تعیین کننده‌ کیفیت عمل خواهد بود تفاوتی ندارد که از کدام نوع پروتز استفاده می‌شود، تجربه جراح می‌تواند یک عمل را به موفقیت برساند و یا یک عمل را به نابودی بکشاند.
عموما پس از آن که پزشک نوع مناسب پروتز را علائم می‌کند، افراد از قیمت پروتز سوالاتی می‌کنند.
به دلیل آن که این محصولات در داخل ایران تولید نمی‌شود، ارائه نرخ پروتز به صورت آنلاین ممکن نیست.
میزان تخصص پزشک و رابطه آن با هزینه های نهایی لیفت سینه
مشخص است که هر چه تخصص و تجربه پزشک در زمینه عمل بیشتر باشد هزینه سینه پروتز کردن بیشتر خواهد شد.
نکته‌ای که باید در هنگام پزشک متخصص به آن توجه کافی داشته باشید آن است که در صورتی عمل شما موفقیت آمیز خواهد بود که پزشک بتواند به خوبی عمل را به پایان برساند و عوارض عمل زیبایی سینه را به حداقل برساند.
با موفقیت به پایان رساندن عمل و دست و پنجه نرم کردن با اتفاقات حین عمل تنها از پزشک جراح متخصصی برخواهد آمد که توانایی و تجربه زیادی در این راه داشته باشد.
ارتباط بهای عمل زیبایی سینه و داروهای مورد نیاز
پس از انجام عمل زیبایی سینه استفاده از برخی داروها برای بهبود سریع‌تر و همچنین جلوگیری از عفونت لازم و ضروری است.
به عنوان مثال یکی از داروهایی که عموما برای هر عمل مورد استفاده قرار می‌گیرد، داروی از خانواده‌ داروهای آنتی بیوتیک‌ها است. با این که هزینه دارو عموما ناچیز است اما در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.
موارد مصرفی در مراحل عمل زیبایی لیفت پستان و تاثیر آن در قیمت لیفت سینه
در هر عملی موارد مصرفی زیادی موجود است که می‌تواند در قیمت نهایی عمل سینه تاثیر بگذارد. مواردی مانند نخ بخیه، تجهیزات یک بار مصرف مانند لباس و مواردی از این دست باعث افزایش نرخ عمل خواهند شد.
رابطه محل انجام عمل جراحی و نرخ عمل جراحی زیبایی سینه
شما عموما در سه محل می‌توانید عمل خود را انجام دهید. بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها. اگر عمل در بیمارستان و درمانگاه عمل انجام شود هزینه این مراکز به هزینه کل عمل اضافه خواهد شد.
آزمایشات و قیمت عمل زیبایی سینه
برای انجام یک عمل زیبایی سینه آزمایش‌های مختلفی مورد نیاز است. اگر بخواهید هزینه نهایی عمل زیبایی سینه را متوجه شوید باید هزینه تک به تک آزمایش‌هایی که قرار است انجام بدهید را بدانید.
در جلسه مشاوره می‌توانید در رابطه با آزمایش‌های مورد نیاز با متخصص دکتر پروانه منصوری صحبت کنید.