مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ماموپلاستی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کوچک کردن سينه با عمل جراحي همان طور که گفته شد یکی از راه‌های خلاص شدن از شر افتادگی و سینه‌های بزرگ است. پس از انجام موفق جراحی ماموپلاستی فرد به راحتی می‌تواند به فعالیت ورزشی مورد نظرش بپردازد. همچنین به دلیل آن که سینه‌های فرد دارای فرم مناسبی است، اعتماد به نفس از دست رفته به فرد بازخواهد گشت. در حالت کلی می‌توان گفت این عمل بهبود کلی در زندگی و اعتماد به نفس فرد خواهد گذاشت.
چه افرادی می‌توانند عمل ماموپلاستی را انجام دهند؟
انجام عمل کوچک کردن سینه به وسیله عمل نیازمند آن است که فرد دارای سلامت کامل بدنی باشد همچنین دارا بودن از موارد زیر می‌تواند به عمل بهتر کمک شایانی کند.
  • انتظار معجزه از عمل خود نداشته باشند.

  • دارای سینه‌های بزرگی باشند که فعالیت روزانه را بر آن‌‌ها سخت کرده باشد.

  • در سلامت کاملی بدنی قرار داشته باشد.

  • بیماری زمینه‌ای نداشته باشد.
چه افرادی نمی‌توانند ماموپلاستی انجام دهند؟
در صورتی که شما در یکی از موارد زیر قرار دارید این نوع عمل نمی‌تواند روی شما انجام شود. توجه داشته باشید که عدم توجه به این نکته و انجام عمل با وجود شرایط نام برده شده در ادامه مشکلات مختلفی برای شما پیش خواهد آورد. پس اگر دارای یکی از شرایط زیر هستید از انجام کوچک کردن سينه با عمل جراحي خودداری کنید.
  • قصد بارداری پس از عمل را دارید

  • دچار دیابت هستید

  • می‌‌خواهید وزن خود را کاهش دهید

  • در سن رشد قرار دارید و هنوز سینه‌های شما در حال رشد باشد

  • دچار چاقی بیش از اندازه هستید
همان طور که توضیح داده شد اگر موارد بالا در شما صادق است پیشنهاد می‌کنیم از انجام این عمل منصرف شوید تا شرایط شما مناسب عمل شود.
مراحل کوچک کردن سينه با عمل جراحي
انجام عمل ماموپلاستی توسط پزشک تخصص زیبایی دارای مراحل مختلفی است که آگاه شدن فرد از روند عمل می‌تواند در کاهش ترس و همچنین انتخاب روش مناسب کارساز باشد. در ابتدا نواحی قابل برش را پزشک به صورت دقیق مشخص می‌کند. پس از آن که فرد بی‌هوش شد روش انجام برش توسط پزشک انتخاب خواهد شد. در حالت کلی ۳ الگوی رایج برای برش وجود دارد:

  1. برش به صورت T بر عکس

  2. برش به صورت سوراخ کلید

  3. برش به صروت هاله‌ای
پس از ایجاد برش مناسب در صورتی که سینه حجم زیادی داشته باشد نیاز است که نوک پستان محلش تغییر کند. برای انجام این کار دقت فراوانی نیاز است. پس از برداشتن بافت اضافی و تعیین محل نوک پستان بخیه‌ها زده می‌شود.
عمل زيبايي کوچک کردن سينه برای همه ضروری است؟
گفتیم که این عمل یک عمل زیبایی است و در صورتی که فرد شرایط کافی و لازم را داشته باشد به راحتی می‌تواند این عمل را انجام دهد.
اما انجام دادن این عمل برای همه افراد ضرورتی نخواهد داشت و در صورتی که شما دارای سینه‌های کوچکی هستید و تنها سینه‌های شما افتاده است می‌توانید با عمل لیفت سینه فرم مناسب را به سینه‌های خود بدهید
فیلم جراحي سينه کوچک کردن
در این بخش از مقاله وب سایت بیتا کلینیک فیلم جراحی کوچک کردن سینه را برای شما تهیه کرده‌ایم. با نگاه کردن به این فیلم خواهید دید که روش انجام کوچک کردن سينه با عمل جراحي به چه صورتی امکان پذیر است.
فیلم جراحی گذاشته شود
ماموپلاستی چگونه انجام می‌شود؟
ماموپلاستی بهترین روش کوچک کردن سینه است که به عوامل مختلفی وابسته است. برخی از مواقع فرد نیازی به کوچک کردن سینه ندارد و تنها با عمل لیفت سینه می‌تواند زیبایی را به پستان‌های خود هدیه دهد. برای آن که بتوان به صورت قطعی در این رابطه نظر داد نیاز است که حتما معاینه اولیه توسط دکتر پروانه منصوری انجام شود. برای تعیین وقت مشاوره و معاینه می‌توانید با شماره‌های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید.
برای کوچک کردن سینه یا ماموپلاستی برش‌هایی بر روی سینه ایجاد می‌شود تا به وسیله آن بتوان بافت‌ها، چربی‌ها و غدد اضافی خارج نمود.
بهتر است بدانید در برخی از مواقع ممکن است محل نوک سینه عوض شده و کمی بالاتر قرار گیرد. پس از فرم دهی مناسب، متخصص جراحی زیبایی سینه دکتر پروانه منصوری اقدام به زدن بخیه کرده و محل بخیه‌ها را پانسمان می‌کند. به طور کلی می‌توان نتیجه را بلافاصله پس از عمل مشاهده نمود اما برای دیدن نتیجه نهایی بهتر است کمی صبر کرده تا ورم‌های ایجاد شده از بین بروند.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید چنین عمل مشابهی برای آقایان نیز وجود داشته و در علم پزشکی به آن ژینکوماستی گفته می‌شود.
پس از کوچک کردن سينه با عمل جراحي چه مراقبت‌هایی نیاز است؟
داشتن پستان‌های زیبا و خوش فرم نیازمند آن است که شما در محل مناسبی و همچنین نزد متخصص با تجربه‌ای عمل جراحی کوچک کردن سینه خود را انجام داده باشید. موضوع دیگری که در رسیدن به این زیبایی نقش زیادی دارد، مراقبت‌های بعد از جراحی ماموپلاستی است. در ادامه به اقدامات مورد نیاز پس از عمل ماموپلاستی اشاره خواهیم کرد.
  • محل زخم را خشک نگه دارید.

  • از مصرف سیگار، مشروبات الکلی و مواد مخدر بپرهیزید.

  • داروهای تجویزی پزشک را حتما مصرف کنید.

  • مصرف میوه را در این دوران افزایش دهید.

  • از سوتین‌های طبی استفاده کنید.