مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ماموپلاستی (کوچک کردن سینه)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه چیست و چه افرادی بهترین کاندید برای انجام این جراحی زیبایی هستند؟ بزرگ بودن سایز سینه‌ها می‌تواند در برخی مواقع برای افراد مشکل ساز شود. زمانی این مشکل بیشتر خواهد شد که حجم سینه‌ها بسیار زیاد باشد به طوری که انجام فعالیت روزانه برای فرد را همراه با مشکل کند. بزرگ بودن سینه باعث می‌شود فرد در نواحی مختلف بدن به ویژه پستان‌ها، گردن، شانه و سر احساس درد کند. یکی از بهترین راهکارها کوچک کردن سينه با عمل جراحي است که با نام ماموپلاستی شناخته می‌شود.
اگر بر اثر عواملی چون ژنتیک، بالا رفتن سن، بارداری و شیردهی یا کاهش وزن شدید دچار شلی [b]سینه[/b] شده‌اید و فرم و سایز سینه‌هایتان منجر به کاهش اعماد به نفستان شده است، شما کاندید مناسبی برای انجام ماموپلاستی هستید.
در مقابل اگر مبتلا به دیابت هستید یا قصد کاهش وزن و بارداری در آینده دارید نباید ماموپلاستی انجام دهید. قبل از تصمیم به [b]کوچک [/b]کردن سینه حتما با پزشک مشورت کنید و او را در جریان سوابق بیماری خود قرار دهید. روش‌های مختلفی برای انجام ماموپلاستی وجود دارد و انتخاب بهترین روش با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌گردد که عبارتنداز:
  • حجم و سایز سینه

  • اندازه هاله پستان

  • انتظار بیمار از ماموپلاستی و تشخیص جراح برای انتخاب بهترین روش

آیا ماموپلاستی یک روش قطعی برای کوچک کردن سینه است؟
چنانچه مراقبت‌های پس از عمل ماموپلاستی به درستی صورت بگیرد، کوچک کردن سینه را می‌توان جزو عمل‌های زیبایی نه چندان سخت و با درصد موفقیت بسیار بالا دانست.
دکتر پروانه منصوری در کلینیک بیتا تا پایان دوره نقاهت و حاصل شدن بهبودی کامل همراه بیمار خواهد بود. هزینه ماموپلاستی از دیگر سوالاتی است که معمولا از سوی متقاضیان این عمل جراحی زیبایی پرسیده می‌شود. قیمت ماموپلاستی به عوامل متعددی بستگی دارد.
هر عمل جراحی می‎‌تواند عوارض‌هایی داشته باشد و کوچک کردن سینه نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. عفونت، خونریزی، احساس درد و سفتی در بافت سینه از جمله این عوارض‌های احتمالی هستند. انتخاب یک جراح باتجربه و کلینیکی معتبر برای جراحی این عوارضات احتمالی را به حداقل می‌رساند.
دستمزد جراح، روش کوچک کردن سینه و بیمارستان یا کلینیکی که برای ماموپلاستی انتخاب می‌کنید بر هزینه این جراحی موثر هستند. [i]ماموپلاستی در سال ۹۹ یکی از پرمتقاضی‌ترین عمل‌های زیبایی بوده و هزینه آن چیزی حدود ۲۵ میلیون تومان در مراکز مختلف بوده است[/i]
برای اطلاع دقیق از قیمت ماموپلاستی و شرایط پوشش این جراحی توسط بیمه‌های درمانی در بیتاکلینیک از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.
ماموپلاستی یا جراحی کوچک کردن سینه چیست؟
یکی از عمل‌های رایج در حال حاضر که برای سینه‌های افتاده بسیار کاربرد دارد عمل ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه است. این عمل با فرم دهی و کوچک کردن سینه، زیبایی را به پستان‌های شما باز خواهد گرداند. دلایل مختلفی وجود دارد که خانم‌ها اقدام به انجام جراحی کوچک کردن سینه می‌کنند. در ادامه به این دلایل خواهیم پرداخت.
چه افرادی نیاز به عمل کوچک کردن سينه با عمل جراحي دارند؟
همان طور که گفته شد این عمل یک نوع جراحی زیبایی سینه است. عموما افرادی که دارای پستان‌های بزرگ هستند با مشکلات مختلفی رو به رو هستند که به چند نمونه آن اشاره خواهیم کرد.
  • نامناسب جلوه دادن ظاهر بدن

  • دشوار شدن انجام برخی از فعالیت‌های بدنی

  • وجود درد در سینه‌ها، شانه‌ها، گردن و دیگر نواحی مرتبط با قسمت بالا تنه

  • کم بود اعتماد به نفس

  • افتادگی زیاد سینه‌ها

  • شکل نامتقارن پستان‌ها
موارد نام برده شده تنها بخشی از مشکلات افرادی است که دارای سینه‌های بزرگ هستند. عمل ماموپلاستی با استفاده از روش‌هایی که در ادامه به آن می‌پردازیم به کوچک کردن سینه منتهی می‌شود. به این صورت فرد به راحتی می‌تواند تمام فعالیت‌های ورزشی مورد نظر خود را انجام دهد.