مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: قیمت کانکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قیمت کانکس
برای اطلاع دقیق از قیمت انواع کانکس بهتر است از طریق شماره‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان کارخانه آریا بارون به طور دقیق شما را در جریان قیمت انواع کانکس‌ها با توجه به ویژگی‌های مد نظرتان بگذارند. کانکس‌ها از نظر متریال ساخت، ابعاد، متراژ و نوع کاربری دارای مدل‌های مختلفی هستند از همین‌رو نمی‌توان قیمت تمام شده یک کانکس را به صورت تقریبی عنوان کرد. برای کاهش هزینه‌های مربوط به خرید کانکس می‌توانید اقدام به خرید کانکس دست دوم کنید.


کاربرد کانکس چیست؟
استفاده از کانکس‌ها در گذشته کاربری‌های محدودتری داشته است. از همین‌رو مسلم است که تنوع انواع کانکس نیز از گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است. در ابتدا از کانکس تنها به عنوان یک کیوسک یا دکه برای اسکان موقت کارگران ساختمانی در محل پروژه‌های بزرگ عمرانی و ساختمانی استفاده می‌شد اما با گذشت زمان و تغییر رویکرد ساخت و تولید انواع بیشتری از کانکس، امروزه شاهد کاربردهای بیشتری از این سازه‌های پیش ساخته سبک هستیم.

امکان ساخت هر نوع بنایی و در هر موقعیتی با وجود کانکس‌ها وجود دارد. به عنوان مثال در گذشته برای ساخت سرویس‌های بهداشتی بین جاده‌ای به شیوه سنتی زمان و هزینه بیشتری صرف می‌شد درحالی‌که امروزه با کمک کانکس‌های پیش ساخته می‌توان با هزینه و صرف زمان کمتری این سازه‌های پیش ساخته را تولید و در محل مورد نظر نصب کرد. انواع کانکس‌ها با توجه به کاربردی که دارند از نظر امکانات داخلی، متریال ساخت کانکس و حتی متراژ با یکدیگر متفاوت هستند. از همین‌رو نقشه طراحی و تولید انواع کانکس با توجه به کاربرد آن تدوین می‌شود.




مزایای استفاده از انواع کانکس پیش ساخته
استفاده از کانکس‌های پیش ساخته و جایگزین کردن آن‎ها با سازه‌های سنگین و پرهزینه قدیمی به دلیل مزایای زیادی است که این سازه‌های پیش ساخته دارند. مهم‌ترین مزایای انواع کانکس عبارت است از:

در ساختار کانکس‌های پیش ساخته از عایق‌های حرارتی استفاده می‌شود که این امر منجر به کاهش اتلاف انرژی می‌شود.
قابلیت ساخت هر نوع سازه‌ای با کاربری‌های مختلف توسط کانکس‌ها وجود دارد.
به دلیل استفاده از مصالح پیش ساخته در ساخت این کانکس‌ها، سرعت اجرای پروژه و ساخت به حداقل می‌رسد.
قابلیت حمل و نقل و استفاده در محلی دیگر را دارند.
ساختار این کانکس‌ها سبک بوده و در برابر حوادث طبیعی چون زلزله مقاومت بالایی از خود به نمایش می‌گذارند.
به دلیل در دسترس بودن قطعات و تجهیزات، بازسازی و تعمیر آن‌ها هزینه چندانی ندارد.
امکان تغییر کاربری کانکس یا افزایش مساحت و ارتفاع آن پس از تولید وجود دارد.
کانکس‌های لوکس دارای نمای ظاهری زیبایی هستند.
در مناطق صعب العبور که امکان ساخت و ساز وجود ندارد، قابل نصب هستند.
امکان خرید کانکس‌های پیش ساخته به صورت دست دوم نیز وجود دارد.