مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: کانال پیش عایق شده
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صرفه جویی در هزینه، کاهش محسوس صدای ایجاد شده، ماندگاری بالا، عایق بندی مناسب و … تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های کانال‌های پیش عایق شده آریا بارون توس است. با استفاده از کانال‌ های پیش عایق شده کیفیت، ماندگاری و صرفه جویی در مصرف انرژی را به سازه خود اهدا کنید. آریا بارون توس برترین شرکت تولید کننده کانال‌‌های پیش عایق شده در سطح کشور.

داکت در راستای کاهش هرچه بیشتر مصرف انرژی در بخش‌های مختلف صنعتی و ساختمانی و با بهره گیری از برترین فناوری‌های روز دنیا توسط شرکت آریا بارون تولید و عرضه می‌گردد. داکت یا کانال پیش عایق شده به عنوان جایگزینی مناسب و با کارایی بسیار بالاتر نسبت به کانال‌های فلزی یا محصولات مشابه، همواره مورد توجه کارفرمایان، مشاوران و مجریان پروژه‌ها و ساختمان‌ها بوده است. این کانال ها از دو لایه بیرونی و درونی آلومینیومی و فوم پلی اورتان که بین آن‌ها تزریق گردیده است تشکیل می‌گردند. فوم پلی اورتان عایقی مناسب در برابر سرما و گرما بوده و در برابر آتش نیز پایدار است. این نوع داکت با کاهش هزینه‌های انرژی، نصب، تعمیر و نگهداری دارای برتری‌های اقتصادی محسوسی نسبت به انواع دیگر کانال‌ها بوده و برای ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و … مناسب است.


مزیت‌های استفاده از کانال پیش عایق
استفاده از کانال‌ های پیش عایق آریا بارون مزیت‌های مختلفی را به همراه دارد که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هوابندی کامل و ضدآب
پایداری بسیار بالا در برابر آتش
وزن بسیار سبک
عمر بسیار بالا
کاهش دهنده میزان مصرف انرژی
نصب و استفاده آسان
عدم ایجاد ارتعاش
و …





قیمت ورق پیش عایق
کانال پیش عایق
داکت پلی یورتان
کانال فنولیک
خرید کانال پلی یورتان
قیمت کانال پیش عایق شده
ابزار کانال پیش عایق
معایب کانال پلی یورتان