مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: کانال پیش عایق - کانال پیش عایق شده آریا بارون توس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت آریا بارون توس؛ تولید کننده انواع ساندویچ پانل، درب‌های سردخانه‌ای،  کانکس، ساختمان‌های پیش ساخته، سوله و کانال‌های پیش عایق یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان کشوری است. ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین خطوط تولید پیشرفته اروپایی را سرلوحه کار خود قرار داده است. آریا بارون توس نماد اعتماد و کیفیت محصول ایرانی است. 

انواع کانل‌های پیش عایق

کانال‌های پیش عایق دارای انواع مختلفی است، دسته بندی‌های گوناگونی برای کانل‌های پیش عایق وجود دارد که از جمله این دسته بندی‌ها می‌توان به دسته بندی کانل‌های پیش عایق بر اساس شکل ظاهری اشاره کرد.
  1. کانال پیش عایق پلی اورتان
  2. کانل پیش عایق فنولیک
  3. کانال پیش عایق فلکسیبل
کانال پیش عایق پلی اورتان
از موارد نام برده شده در بالا کانال پیش عایق پلی اورتان را می‌توان یکی از بهترین و جدیدترین شیوه انتقال هوا در نظر گرفت. به نوعی این کانال‌ها جایگزین مناسبی برای کانل‌های گالوانیزه شناخته می‌شود. 
کانال پیش عایق فلکسیبل
کانال‌های پیش عایق فلکسیبل همان طور که از نامشان مشخص است یک نوع از کانال‌های پیش عایق است که به راحتی در هر محیطی می‌توان از آن استفاده کرد. از اصلی‌ترین موارد قابل استفاده از این کانال‌ها می‌توان به استفاده از کانال‌های فلکسیبل برای انتقال هوای اسپیلت اشاره کرد.
کانال پیش عایق فنولیک
این نوع از کانال‌ها هم یکی از جایگزین‌های کانال‌های گالوانیزه است و از آن برای انتقال هوا استفاده می‌شود. هر مزیتی که برای کانال پیش عایق برشمردیم، کانل پیش عایق فنولیک نیز دارا است.


بهترین برند تولید کننده کانال پیش عایق شده کدام برند است؟

برند نام آشنای آریا بارون توس با تکیه بر دانش فنی و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا در حال حاضر توانسته است به عنوان یکی از بهترین برند تولید کننده کانال‌های پیش عایق شده شناخته شود. استفاده از کانال‌های پیش عایق شده برند آریا بارون توس مزیت‌های مختلفی را با خود به همراه دارد که از جمله آن می‌توان به کاهش چشمگیر مصرف انرژی اشاره کرد.