مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: کارخانه ساندویچ پانل مشهد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مشخصات فنی پنل ساندویچی سردخانه‌ای

برای لایه عایق پانل‌های ساندویچی اغلب از فوم پلی یورتان استفاده می‌شود. جنس لایه عایق ساندویچ پانل‌ها به طور کلی از پلی یورتان،پشم سنگ،پلی استایرن است. اما در میان همه آن‌ها پلی یورتان خاصیت عایق کنندگی بیشتری دارد. از آنجایی که علت اصلی استفاده از ساندویچ پانل‌ها در ساخت سردخانه جلوگیری از اتلاف انرژی است، بهترین فومی که می‌توان در ساختار آن‌ها بکار برد همان پلی اورتان است.
ضخامت مناسب لایه عایق برای ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای عموما بین 8 تا 20 سانتی متر است. هرچه ضخامت این لایه بیشتر باشد، توانایی ساندویچ پانل در حفظ دمای سردخانه بیشتر می‌شود. جنس ورق‌های این ساندویچ پانل‌ها آلوزینک، گالوانیزه و آلومینیوم است. ضخامت ورق‌های ساندویچ پانل سردخانه ای 5/0 الی 7/0 میلی‌متر است. طول پنل‌های ساندویچی طبق درخواست مشتری از 2 الی 60/13 متر متغیر است.


کاربرد ساندویچ پانل سردخانه ای

به عنوان یکی از فضاهایی که ساخت ساندویچ پانل سردخانه‎ای در آن بسیار رواج یافته است می‌توان به انواع سردخانه‌ها و تونل‌های منجمد اشاره کرد. عمده کاربرد این پانل‌های ساندویچی آب بندی و عایق سازی انواع سردخانه‌ها است. از ساندویچ پانل سردخانه‌ای برای ساخت سردخانه در ساختمان‌های بزرگ، انبارها، بستنی سازی‌ها، کارخانجات صنعتی و… نیز استفاده می‌شود. دیگر کاربردهای این پانل‌ها عبارت است از:
  • قابل استفاده در واحدهای سردسازی ورزشگاه‌ها و هتل‌ها

  • ساخت تونل انجماد در ساختمان‌ها

  • قابلیت سردسازی در صنایع دریایی و غذایی

  • قابل استفاده در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، تجهیزات پزشکی و تولیدی‌های گل و گیاه

  • قابل استفاده در دامداری‌ها
مزایای ساندویچ پانل سردخانه ای چیست؟

از مهم‌ترین مزایای این پانل‌ها می‌توان به مقاومت در برابر انتقال رطوبت، حرارت و صوت اشاره کرد. برای ساخت یک سردخانه یا تونل انجماد در یک ساختمان با متریال‌های سنتی باید زمان، هزینه، انرژی و نیروی کار انسانی بیشتری صرف شود درحالی‌که با کمک ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای به راحتی می‌توان سرعت اجرای پروژه ساخت یک سردخانه را بالا برد. از دیگر مزایای ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای می‌توان موارد زیر را نام برد:
  1. پانل ساندویچی سردخانه‌ای با گذشت زمان مقاومت و استحکام خود را از دست نمی‌دهد.
  2. در برابر حوادث طبیعی چون زلزله یا بادهای شدید و یا حوادث عمدی چون وارد شدن فشار زیاد مقاومت زیادی دارند.
  3. فرایند نصب و اجرای سردخانه‌ها با کمک ساندویچ پانل آسان و سریع است.
  4. برای استفاده در سردخانه‌هایی که محل نگهداری مواد غذایی یا دارویی هستند استانداردهای لازم را دارند.
  5. بهداشتی و قابل شستشو هستند.
قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سردخانه

قیمت هر متر مربع این پانل‌های ساندویچی با توجه به کاربرد آن و درخواست مشتری متغیر است. از آنجایی که از این پنل های ساندویچی برای مکان‌هایی مختلفی چون کارخانه‌های صنعتی، ساخت تونل انجماد برای ساختمان‌های بزرگ، سردسازی در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و… استفاده می‌شود و ساندویچ پانلی که برای هر یک از این مکان‌ها باید مورد استفاده قرار بگیرد ویژگی‌ها و خصوصیات فنی خاصی دارد، نمی‌توان قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای را به صورت دقیق عنوان کرد.
ساختار ساندویچ پانل، نوع لایه عایق و ضخامت آن، نوع ورق‌های پوششی ساندویچ پانل و ابعاد آن‌ها و همچنین کیفیت ساخت این پانل‌های ساندویچی همگی بر قیمت یک متر مربع از آن تاثیرگذار هستند. از همین‌رو برای اطلاع از قیمت روز انواع ساندویچ پانل از جمله پانل‌های سردخانه‌ای با کارشناسان فروش کارخانه آریا بارون تماس بگیرید.