مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: فیلتر و دستگاه تصفیه آب
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

فیلتر های تصفیه آب خانگی و صنعتی
تولید کننده فیلتر های ممبران، الیافی، نخ تابیده، کربنی، این لاین

دستگاه های تصفیه آب خانگی
انوع دستگاه های ۶ مرحله ای تصفیه آب توس و بلو ویو

ماسک های بهداشتی
انواع ماسک های ۳ لایه و چهار لایه بهداشتی با راندمان ۹۷ درصد و تایید شده وزارت بهداشت


نیاز به فیلترهای تصفیه آب خانگی و صنعتی امروزه به یک امر ضروری تبدیل شده است. شرکت تولیدی و صنعتی پالایه سازان فرآیند توس درسال 90 با هدف قطع وابستگی صنایع مختلف در زمینه فیلترهای مورد نیاز سیستم‌های تصفیه مایعات تاسیس گردید تا پاسخی درست به این نیاز داده باشد. پالایه سازان با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و همگام با تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در این راه گام نهاده که البته در این راستا علاوه بر تأمین نیاز بخش خانگی، موفق به همکاری با صنایع مختلف از جمله پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، نیروگاه‌ها و آب شیرین‌کن‌ها در نقاط مختلف ایران گردیده است . اگر خواستار نوشیدن آب آشامیدنی سالم هستید، پالایه سازان اینجاست تا با خدمات و محصولات خود پاسخ به این تقاضا را به شما هدیه دهد.


انواع فیلتر های تصفیه آب
فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از مهم‌ترین اجزای این دستگاه‌ها به شمار می‌روند چراکه کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده توسط هر دستگاهی تحت تاثیر فیلترهای آن قرار دارد. انواع دستگاه‌های تصفیه از فیلترهای مختلفی برای تصفیه آب استفاده می‌کنند. هدف استفاده از فیلترها حذف آلاینده‌ها و ذرات معلق موجود در آب است. انواع فیلتر هایی که در دستگاه‌ تصفیه آب تعبیه می‌شوند عبارتند از: فیلتر نخ تابیده، فیلتر ممبران، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر کربنی، فیلتر قلیایی، فیلتر بیو سرامیک، فیلتر مواد معدنی و فیلتر مواد قلیایی.هر یک از این فیلترها وظیفه مشخصی دارند. برای مثال فیلترهای PP،فیلتر الیافی یا پلی پروپیلن قادر هستند کلیه رسوبات، شن و ماسه و گل و لای آب را فیلتر کنند. فیلتر ممبران یکی از مهم‌ترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب است که قادر است تا %98 املاح مضر آب چون فلزات سنگین و آلاینده‌های میکروبیولوژیکی را حذف کند.




دستگاه تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب از دیگر تولیدات کارخانه پالایه سازان است. با توجه به اینکه اغلب منابع آب از نظر کیفیت بیولوژیکی و شیمیایی مناسب شرب نیستند استفاده از یک دستگاه تصفیه آب که عملکردی استاندارد داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. با کمک دستگاه‌ تصفیه خانگی می‌توان آلاینده‌های موجود در آب نظیر باکتری‌ها، میکروب‌ها، فلزات سنگین، پسماندها، رسوبات، گل و لای و… را حذف کرد. در جهت متناسب سازی آب برای مصرف لازم است طی فرایندی با نام تصفیه آب، آلاینده‌ها از قبیل ذرات معلق موجود در آب را فیلتر کرد. گروه کارخانه پالایه سازان با هدف ارتقای سطح کیفی آب، اقدام به فروش انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی با نازل‌ترین قیمت و ارائه خدمات پس از فروش و تامین فیلتر تصفیه آب می‌کند.